הבית החדש לחיילות הבודדות מתוך דף הפייסבוק של אלון אבן חן

רשימת המתנה ארוכה: בית נוסף לחיילות לוחמות בודדות ייפתח בהרצליה

גם את הבית הזה מקימה עמותת הבית הכי אחי. ראשי העמותה מזמינים את הציבור לסייע ומבקשים גם להרחיב את פרויקט "המתנדבות המבשלות"

פורסם בתאריך: 17.1.21 08:24

בית נוסף ללוחמות בודדות המשרתות בצה"ל יפתח בעוד כחודשיים בהרצליה ב'. מדובר בבית אותו מקימה עמותת "הבית הכי אחי", בניהולו של אלון אבן חן ואשר מיועד ל-18 חיילות. מדובר בבית השביעי אותו מקימה העמותה, לה יש כיום שישה בתים בהרצליה: שני בתים לחיילים בשירות סדיר, בית לחיילות ועוד שלוש דירות לחיילים משוחררים. "לאחרונה קיבלנו המון פניות וטלפונים והגענו למצב שיש לנו 11 חיילות שנמצאות ברשימת המתנה", מספר נבו וינטראוב, אשר מנהל את הבתים של העמותה. "בחודשים האחרונים ראינו המון בתים והשבוע חתמנו על החוזה ודיברנו עם כל הבנות שברשימת ההמתנה ואנחנו ממשיכים בגיוסים", הוא מסביר.
העמותה, שהוקמה לפני כשלוש שנים, מעניקה בית חם לחיילים בודדים ושמה לה ליעד ולמטרה את היכולת לתת לחיילים בודדים לוחמים ותומכי לחימה מישראל ומכל העולם בית חם לחזור אליו. מדובר בבתים גדולים ומרווחים צמודי קרקע אשר הושכרו על ידי העמותה לתקופה ממושכת. בבתים חדרים פרטים וחדרים זוגיים הכוללים מקלחת ושירותים. החדרים מאובזרים והבית עצמו מרוהט בכל מה שצריך החל מעמדת מחשב, מערכת שמע, מכונת קפה, מטבח מאובזר ועוד. הבית מספק אוכל חם, מוצרי מזון, חומרי ניקיון ועוד. בנוסף, מקבלים החיילים שירותים והטבות נלווים, הם מתאמנים בקאנטרי הסמוך, מקבלים תספורות וטיפולי שיניים ללא עלות, שעורים פרטיים ועוד.
לבתים של החיילים הסדירים יש אחראי ואחראית שהם חיילים משוחררים שגרים בבית ודואגים לכל התחזוקה השוטפת. כרגע העמותה אחראית על 70 חיילים וחיילות בודדים. "העמותה נשענת על שלושה גורמים", מסביר וינטראוב, "הקהילה בהרצליה והסביבה שתומכת מאוד בפרויקט ויש לנו מאות מתנדבות ומתנדבים, תרומה של חלק מחברי העמותה והגורם השלישי הוא הצבא שמשלם 1,300 שקלים בהשתתפות בהוצאת שכר הדירה".
מנכ"ל העמותה בהתנדבות אלון אבן חן, פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו וכתב: "שמח ונרגש לעדכן אתכם כי העמותה שלנו ״הבית הכי אחי״ חתמה על פתיחת בית נוסף בהרצליה ב׳ ללוחמות בודדות המשרתות בצה״ל נוכח הביקוש המטורף. גם הבית הזה כמו יתר הבתים מפנק ביותר, דאגנו אפילו לבריכה, ובימים אלו הבית יכנס לשיפוצים והוספת חדרים, התאמות ואיבזור הבית כולו בתכולה כך שבעוד חודשיים נקלוט עוד כ-18 לוחמות אלינו". בנוסף הוא ציין שמשקיות ת"ש מוזמנות להמשיך ולהפנות אליהם חיילים/ות לוחמים/ות בודדים/ות. אבן חן מזמין תושבים להתנדב ולהצטרף לקבוצה. כמו כן הוא מבקש להרחיב את מעגל "המתנדבות המבשלות", בישולים המיועדים לסוף שבוע עבור החיילים והחיילות שמגיעים/ות הביתה מהבסיס. ההתנדבות היא לבשל אחת לשלושה חודשים ארוחה לשבת (מנה עיקרית, תוספת וסלט).


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר