אסף טולידאנו ז"ל
אסף טולידאנו ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

משפחתו של אסף טולידאנו ז"ל פתחה בקמפיין מימון המונים להנצחתו

המשפחה שואפת להפיץ את הספר "אסף אלוף הגלים" שנכתב לזכרו של אסף על ידי לוטם בר, להקים אתר הנצחה בחוף זבולון, וכן לגייס תרומות לפעילות מיזם ימטוב לשיקום לוחמי צה"ל דרך הים, איתו פעל אסף ז"ל

פורסם בתאריך: 19.1.21 10:02

משפחתו של אסף טולידאנו ז"ל, מדריך גלישה וספורט ימי, שנהרג בחודש נובמבר 2020 כאשר רכבת פגעה ברכבו באזור חוות רונית, החליטה להנציח אותו במספר דרכים ופתחה דף מימון המונים לטובת ההנצחה.

המשפחה שואפת להפיץ את הספר "אסף אלוף הגלים" שנכתב לזכרו של אסף על ידי לוטם בר. בנוסף היא פועלת להקמת אתר הנצחה בחוף הבית שלו בהרצליה, חוף זבולון, וכן לגייס תרומות לפעילות מיזם ימטוב, מיזם לשיקום לוחמי צה"ל דרך הים.

מעגל הגולשים לזכרו של אסף טולדיאנו ז"ל

מעגל הגולשים לזכרו של אסף טולדיאנו ז"ל. צילום: טלי מלמד

אסף טולידאנו ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

אסף טולידאנו ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

הספר אותו כתבה לוטם בר מספר על אסף, גולש גלים בעל לב הזהב, הפוגש בחוף הים ילד שרוצה לגלוש אך לא יודע איך וחושש לנסות. אסף מלמד את הילד לגלוש, להאמין בעצמו ולדעת שהכל אפשרי. "הסופרת הכירה את אסף באופן אישי והיא הגיעה ביום השלושים למותו והביאה לנו את הספר בהתרגשות גדולה", מספר ברוך, אביו של אסף. "כשהתחלתי לקרוא את הספר לא יכולתי להמשיך לקרוא ולקח זמן עד שהתאוששתי. אנחנו חושבים שמאוד חשוב להפיץ את הספר גם בגני ילדים וגם למבוגרים".

"אסף היה ילד של החיים, של הטבע, הים והשמש. עכשיו הוא גולש בים האינסופי"

אסף טולידאנו ז"ל היה בן 43 במותו. הוא נולד וגדל בהרצליה בפינת הרחובות ארלוזורוב ובן גוריון והיה בעליו של בית הספר הגלישה Pro Surf בחוף זבולון בעיר, שאותו הקים לפני 16 שנה. הוא לימד וחינך במשך שנים רבות מאות תלמידים ותלמידות לאהוב את הגלישה ולהאמין בעצמם. באותו בוקר בו נהרג, היה בדרכו להיפגש עם תלמידה שחיכתה לו בים ללמוד גלישה. "למרבה הצער, התאונה קטעה את תכניותיו וקיפחה את חייו בגיל צעיר", נכתב בעמוד הגיוס. במשפחה מציינים  שהפרויקט נועד להנציח את אסף ואת דרכו ולהמשיך להפיץ שמחה, נתינה ואהבה לעולם".

לתרומה וסיוע היכנסו כאן לדף מימון ההמונים

עוד אומרים במשפחה שהיעד הוא שניתן יהיה להמשיך בחינוך ובהדרכה של גלישת גלים על פי דרכו של אסף. "לאסף הייתה גישה מיוחדת במינה לילדים ובעיקר לילדים עם צרכים מיוחדים", מספר ברוך בכאב, "בנוסף הוא עמד להתחיל לעבוד עם ימטוב ולמרבה הצער זה נקטע. לכן החלטנו להמשיך ללכת על פי דרכו של אסף, להמשיך לסייע לעמותה וכן לאנשים נוספים, ללכת על פי הדרך שהוא בחר על מנת להנציח אותו ושתהיה המשכיות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר