כך נראית מפת העבודות של הרצליה צילום מתוך האתר העירוני

שלא תיתקעו: מפה אינטראקטיבית תראה לכם איפה יש בעיר עבודות תשתית

עיריית הרצליה השיקה שרות דיגיטלי חדש, שמספק מידע על עבודות הפיתוח והתשתית המתבצעות בעיר, כולל סוג העבודות ומועד סיום

פורסם בתאריך: 26.1.21 08:13

שירות דיגיטלי חדש בהרצליה: מפה ומידע רחב על עבודות הפיתוח והתשתיות בעיר. רוצים לדעת איפה בשכונה שלכם מתבצעות עבודות? מתעניינים באילו שעות במהלך היום הן יתבצעו או מתי מסיימים אותן? אם אתם גרים בהרצליה, מעכשיו תוכלו לדעת וגם לראות את זה באתר העירוני. זהו שירות חדש הפורש את מפת עבודות הפיתוח והתשתיות המתבצעות ברחבי העיר. זוהי מפה דינמית ואינטראקטיבית כך שהיא מאפשרת לבצע בה סינונים לפי בחירה אישית. למשל, אדם יכול להתמקד בשכונה, בסוג העבודה, בלוח הזמנים לביצועה, אילו אישורים ניתנו לה ועוד. השירות הוא דו כיווני ותושב יכול גם לפנות לעירייה בשאלות או בהערות לגבי העבודות. המפה גם מהווה כלי ניהולי פנים ארגוני, שכן היא מקילה על המעקב אחר ביצוע העבודות בשטח. המפה פותחה על ידי מינהל הנדסה, אגף תשתיות תחבורה ותנועה ודוברות העירייה.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "השירות החדש הוא חלק מהפעילות העירונית שלנו כדי שלתושבים יהיה קל, נוח וזמין יותר להשיג מידע עירוני ובכך הוא גם תורם לשיפור השקיפות שלנו".
לצפיה במפה היכנסו כאן 


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שביט

    יפה מאוד רק שמישהו יסביר לי איך קטע כביש מסכן של פחות מחצי קילומטר בין קניון שבעה כובבים לתחנת הרכבת כבר תקוע שנה בלי סיום, עם מערכת רמזוריםש מתאימה למאה התשע עשרה ואין סוף חורים, בורות ושכבות אספלט בלתי גמורות. מה זו החרפה הזו ??? כמה זמן לוקח להשלים קטע כביש מסכן ???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר