המחאה בהרצליה צילום דוברות העירייה

מאות השתתפו בצעדת המחאה מרמת השרון להרצליה

הצעדה התקיימה במחאה על רצח דיאנה רז ז"ל על ידי בעלה. לאחר הצעדה התקיימה עצרת ברחבת בניין העירייה

פורסם בתאריך: 8.2.21 13:49

מאות מפגינות ומפגינים צעדו אתמול (שני) בערב מרמת השרון להרצליה, במחאה על רצח דיאנה רז ז"ל בידי בעלה. הצעדה הסתיימה ברחבת בניין עיריית הרצליה, בעצרת זיכרון ומחאה. משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, אמר: "תחת המשבר הגדול, הכלכלי והבריאותי, שיוצר משבר הקורונה, אנו רואים איך מקרי האלימות במשפחה הולכים ומתרבים. הרצח בסוף השבוע של דיאנה רז ז"ל, הוא קריאת השכמה מצלצלת לממשלת ישראל – הגיע הזמן להילחם בתופעה המחרידה הזו בכל הכח ובכל האמצעים".

דיאנה רז ז"ל מתוך עמוד הפייסבוק של דיאנה רז

אבי גרובר ראש עיריית רמת השרון, אמר: "אני קורא לכל אישה אל תשארי לבד עם האיום, תפני אלינו לשירותי הרווחה, לא נחסוך משאבים וזמן. רק אל תשארי לבד"
איה פרישקולניק, מ"מ וסגנית ראש עיריית הרצליה, הממונה על החינוך ונשים, אמרה: "זהו יום עצוב נוסף בו אנו יוצאים לרחובות כדי לזעוק את זעקתן של נשים שנרצחות בישראל. אני קוראת לממשלת ישראל לפעול, ומיד. לצד צעדים מוכרים, יש לקחת דוגמה מהרצליה ולהפוך את התוכניות החינוכיות העוסקות ביחסים בין מגדריים לחובה בכל בתי הספר. די לנהרות הדם אשר זורמים מידי שנה, די לאוזלת יד".

משה פדלון מדליק נר במחאה בהרצליה צילום דוברות העירייה

דוברת וייזר סגנית ראש עיריית רמת השרון ומחזיקת תיק נשים: "הגיעו מים עד נפש. די לרצח ואלימות נגד נשים. ממשלת ישראל והעומדים בראשה עסוקים במלחמות אגו וקרדיטים עשרים וארבע שעות ביממה והופכים את הבתים בישראל בעת הקורונה ל"מלכודות מוות. צריך להעביר תקציבים כאן ועכשיו – חייבים להקים צוות חרום של מומחים נשים וגברים על מנת לייצר פתרונות אד הוק למצב המסוכן הזה".

בעצרת נשא דברים גם אביה של מאיה וישניאק ז"ל, שנרצחה בידי בן זוגה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר