קניון שבעת הכוכבים _ ניחוחות ודקורציה חדשה לקראת החזרה לשגרה_ יחצ

ריח מיוחד ומוביילים עם ברכות: כך נערכים בקניון שבעת הכוכבים לפתיחה המחודשת

אחרי תקופה ארוכה בה היה סגור ייפתח הקניון מחדש ביום ראשון, תחת מגבלות התו הסגול. כל החנויות יפעלו ומתחם ההסעדה יפעל בטייק אווי. החידוש: ניחוח מיוחד שנרקח עבור הקניון וילווה את המבקרים במשך כל שהותם בו

פורסם בתאריך: 18.2.21 07:58

ועדת השרים למאבק בקורונה אישרה לפתוח החל מיום ראשון את המסחר, ובתוך כך אישרה לפתוח גם את הקניונים, תחת מגבלות של התו סגול המחמיר. בקניון שבעת הכוכבים מתכוננים לפתיחה המחודשת ונערכים לחזרה לשגרה. הקניון יפעל בכל ימות השבוע ואנשים יוכלו להיכנס על פי התו הסגול. בכניסה יימדד חום, הכניסה תהיה בעטיית מסיכה ושמירה על ריחוק. כל החנויות יפעלו ומתחם ההסעדה יפעל בטייק אווי.

מוביילים של ברכות יקבלו את פני הבאים לקניון וכן נרקח לרגל הפתיחה המחודשת ניחוח ייחודי לשבעת הכוכבים. לקראת הפתיחה המחודשת רקחה חברת WhiteScent שאחראית כבר מעל עשור על הריחות של רשתות המלונות ישרוטל, פתאל ודן, כמו גם של רשתות אופנה מובילות, ניחוח מזוהה עבור הקניון שילווה את המבקרים משערי הכניסה ולאורך כל הביקור. לצד הניחוח הייחודי מתקשט הקניון גם במאות מוביילים צבעוניים המברכים את הצרכנים בברכות כמו "התגעגענו", "כמה טוב לראות אותך שוב", "כמה טוב שבאת הביתה" וברכות נוספות.
"אחרי חודשים שבהם חיינו נסובו רק סביב ההכרח, בחרנו להדגיש ולהעצים את חווית הקניה בקניון", אומר מנכ"ל הקניון, אורי אבל. "אנו מקווים שהפתיחה המחודשת תסמן את החזרה המלאה לשגרה ועומלים על מנת להעניק חוויית לקוח ייחודית, כזו שתפתיע גם את חוש הריח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מספיק כבר עם הניחוחות האלה שבחלקם עשויים מחומרים שאינם בריאים לשאיפה כלל וכלל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר