במה, צילום Oleksii Synelnykov \ shutterstock.com

העירייה תעניק לאמני העיר מלגות נוספות בסך כולל של 200,000 שקלים

בדצמבר האחרון העניקה העירייה מלגות לאמנים תושבי העיר בסך כולל של 150,000 שקלים, בקרוב יתקיים סבב נוסף

פורסם בתאריך: 28.2.21 09:04

עיריית הרצליה תעניק מלגות נוספות לאמנים תושבי העיר, כך אושר השבוע במועצת העיר. כזכור, מהלך הענקת מלגות הראשון לאמנים נפגעי הקורונה בוצע על ידי העירייה בדצמבר 2020, במסגרתו חולקו מענקים בסך כולל של כ-150,00 שקלים. מדובר במלגות המיועדות לאמנים העוסקים בתחומי המוסיקה, כגון זמרים ונגנים, וכן מי שעוסק באמנות חזותית – צלמים, אמנים פלסטיים, פרפורמנס ווידאו ארטיסט. במסגרת זו תוציא העירייה "קול קורא" למתן סיוע – מלגה לאמנים אשר הינם תושבי העיר הרצליה, ובו מפורטים הקריטריונים לזכאות וכן המסמכים שיש לצרף לבקשה. ועדה מיוחדת שתמונה על ידי מועצת העיר תדון בבקשות. הסבב הנוכחי יוענקו מלגות בסך כולל של , 200,000 שקלים, ובשני הסבבים בסך כולל של 350,000 שקלים.

סכומי המלגות: יחיד מעל גיל 21 יקבל מלגה חד פעמית בסך של 3,000 שקלים. משפחה חד הורית לילדים עד גיל 21 תקבל מלגה חד פעמית בסך של 5,000 שקלים. במקרה שבו שני בני הזוג הינם אמנים, יכול כל אחד מהם להגיש בקשה בנפרד, כך שכל אחד מהם יהא זכאי לתשלום בסך של 3,000 שקלים. פרטי  ה"קול קורא" מתפרסמים באתר העירייה.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "האמנות על מגוון ענפיה היא נדבך מרכזי בחיי התרבות והיצירה של העיר. הרצליה מחזקת את אמני העיר ותפעל על מנת לסייע להם לצלוח את התקופה הקשה של משבר הקורונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר