צילום אילוסטרציה. אליהו הרשקוביץ
צילום אילוסטרציה. אליהו הרשקוביץ

תביעה נגד גולף הום בשבעת הכוכבים: אישה נתקלה בדלת שקופה

התובעת טוענת שנתקלה בעוצמה בדלת שלא הייתה מסומנת בדרכה להיכנס לחנות. בכתב ההגנה נטען שהדלת הייתה מסומנת והתובעת נתקלה בה כי הסיטה את מבטה

פורסם בתאריך: 1.3.21 17:49

תושבת נתניה שביקרה לפני כשנתיים בחנות גולף הום בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ונחבלה מדלת שקופה, תובעת את קבוצת גולף ואת חברת הביטוח מגדל. התובעת, בת 64, ביקרה במקום ב-16.2.19. לפי הנטען בתביעה היא ביקשה להיכנס לחנות, התנגשה בעוצמה רבה בדלת זכוכית שקופה בכניסה לחנות, דלת שלטענתה לא הייתה מסומנת, ונחבלה קשות בראשה ובאפה. היא פונתה לבית החולים לניאדו בנתניה, שם אובחנה חבלת ראש. לאחר קבלת טיפול ראשוני, שוחררה התובעת לביתה עם המלצה להמשך מעקב רפואי ולמנוחה. בעקבות כך הגישה האישה באמצעות עורך דינה ניל חברוני, תביעה לפיצויים, אשר נדונה בימים אלה בבית המשפט השלום ברחובות.

את התביעה הגיש עו"ד חברוני נגד קבוצת האופנה 'גולף', ונגד חברת 'מגדל' המבטחת אותה. בתביעה נטען שכתוצאה מהתאונה פיתחה האישה תסמונת בתר חבלתית, המאפיינת מי שספג חבלת ראש. על פי התביעה, מאז התאונה מתקשה האישה לתפקד בעבודתה ובחייה, מפני שהחלה לסבול מכאבי ראש תמידיים, מסחרחורות המלוות בעילפון, מהפרעת שינה קשה והפרעות קוגניטיביות ורגשיות מהן לא סבלה טרם התאונה. ד"ר עידית ורבר, מומחית לנוירולוגיה, אשר חוות דעתה צורפה לתביעה, קבעה כי האישה סובלת מירידה קוגניטיבית המתאפיינת בירידה בזיכרון המושהה, קושי בחישוב בשליפה, וקושי ביצוע מטלות הכרוכות בקואורדינציה. היא העריכה את נכותה הנוירולוגית של התובעת בשיעור של 10%. לאחר שמאמצי הפשרה בין הצדדים כשלו, הגיש עו"ד חברוני תביעה לפיצויים בשם האישה, נגד קבוצת גולף א.ק בע"מ, ונגד חברת הביטוח 'מגדל' המבטחת אותה.

עורך דין ניל חברוני צילום סיוון צדוק

ממגדל ביטוח נמסר: "החברה תגיב לדברים במסגרת ההליך המתנהל בביהמ"ש". מחברת גולף & קו נמסר: "החברה אינה מגיבה ביחס לתביעות שמתנהלות בבית המשפט, בירור התביעה יתבצע בבית המשפט באמצעות חברת הביטוח".

בכתב ההגנה, ציין עורך הדין של הנתבעות שהם מבקשים לדחות את התביעה וטען כי התובעת נתקלה בדלת באשמתה המוחלטת ובשל התרשלותה וחוסר תשומת הלב שלה, שבאה לידי ביטוי בכך שהסיטה מבטה והייתה עסוקה בשיחה כשמבטה מופנה לצד ולא לעבר דרכה ולדלת הכניסה. עוד נטען בכתב ההגנה כי לא נפל פגם בהתנהלות קבוצת גולף ובקיום תנאי הבטיחות הראויים במקום. "מלבד התובעת איש לא נתקל בדלת הכניסה ביום המקרה ו/או בימים הסמוכים, עובדה המדברת בעד עצמה", נכתב וצוין כי בניגוד למה שנכתב בכתב התביעה, כנף הדלת הייתה מסומנת. עוד נכתב: "אם התובעת הייתה מסתכלת על הדרך לפניה ולא פוסעת כשראשה מוטה לצד לעבר חברתה ולא לפנים, התאונה הייתה נמנעת. האחריות של התובעת היא בלעדית וחד משמעית. לחילופין, אדם הפוסע לעבר חנות צריך לצפות שתהיה דלת בדרכו ולהיות מרוכז בדרך הליכתו ולא בעיסוק אחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר