מאיר איינשטיין ז"ל וטקס קריאת המגרשים על שמו צילומים אסף עברון, דוברות העירייה

לזכרו: נחנכו מגרשי קט רגל בספורטק על שמו של מאיר איינשטיין ז"ל

איינשטיין ז"ל נולד וגדל בהרצליה והיה אחד משדרי הספורט האהובים והמוערכים בארץ. הוא נפטר בגיל 65

פורסם בתאריך: 9.3.21 07:55

העירייה חנכה אתמול את מגרשי הקט רגל החדשים בספורטק הרצליה שנקראו על שמו של שדר הספורט מאיר איינשטיין ז"ל. בטקס השתתפו ראש העירייה משה פדלון, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט עופר לוי, ובני משפחתו של מאיר איינשטיין ז"ל, אולי איינשטיין ועמי איינשטיין. המגרשים נבנו בהיקף השקעה של כארבעה מיליון שקלים על ידי החברה הכלכלית לפיתוח הרצליה. השימוש במגרשים יהיה בתשלום וניתן יהיה להשכירם דרך אפליקציית השכרת מגרשי ספורט של עיריית הרצליה. עלות השכרת מגרש: 200 שקלים לשעה וחצי.

מאיר איינשטיין ז"ל צילום אסף עברון

איינשטיין היה אחד השדרים והעיתונאים הבולטים והאהודים בשידורי הספורט. הוא נולד וגדל בהרצליה ונפטר בגיל 65 לאחר שחלה בטרשת והתמודד עם פגיעה במערכת השרירים. אחד מרגעי השיא של איינשטיין, שנחקק אצל רבים, היה במהלך שידור משחק הניצחון של נבחרת ישראל בכדורגל על נבחרת צרפת בפארק דה פראנס ב-13 באוקטובר 1993 במסגרת מוקדמות מונדיאל 1994, שבמהלכו איבד את קולו מהתרגשות לאחר הבקעת שער הניצחון של ראובן עטר (ולצידו הפרשן אבי רצון אומר לו: "מאיר, תירגע"). איינשטיין היה ידוע באהדתו לקבוצות הכדורגל הפועל הרצליה בישראל ו-קווינס פארק ריינג'רס באנגליה.

טקס גזירת הסרט סגן ראש העירייה עופר לוי (מימין), ראש העירייה משה פדלון, אולי איינשטיין ועמי איינשטיין

בנוסף, נחנכה תערוכת מיצגים שחושפים באמצעות תצלומים, תרשימים וטקסטים, את מאחורי הקלעים של הראייה התכנונית והאדריכלית של הספורטק, הרעיונות, החזון, ולבסוף גם ההגשמה והבנייה. המיצגים מוצבים בשדרה המרכזית של הספורטק. ראש העירייה, משה פדלון, אמר בטקס: "מי היה מאמין שרק לפני מספר שנים המקום שאנו עומדים בו היום היה אתר נטוש עם ערמות פסולת וביצות. אנחנו ממשיכים כל העת לפתח את התשתיות בעיר, ולמנף את הפיתוח העירוני, ללא לאות, גם בשנה מאתגרת שכזו. המגרשים החדשים הם עוד צעד למען התושבים והתושבות שוחרי הספורט והפנאי, שנאלצו לשבת בבית שבועות רבים".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "אני מתרגש ושמח לחנוך את מגרשי הדשא הסינטטי. תושבות ותושבי העיר יהנו ממתקן ברמה גבוהה. אנו נמשיך לעודד ספורט לכל התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר