קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

פביאן מציע: מורים שאינם מחוסנים ולא נבדקים, לא יבואו במגע ישיר עם תלמידים

הצעתו של חבר המועצה איל פביאן באה בעקבות מכתב של מנהל משאבי אנוש בעירייה, אשר העביר לעובדים המלצות של ההסתדרות לפיהן עובדים שאינם מחוסנים ואינם נבדקים לא יעבדו עם קהל

פורסם בתאריך: 11.3.21 08:39

מנהל אגף משאבי אנוש בעירייה, גיל-עד סורדו, שלח מכתב לעובדי העירייה ובו ציין שבימים האחרונים מופץ מסמך משותף של הסתדרות העובדים ונשיאות המגזר העסקי, בו המלצות שגובשו להתמודדות במקומות עבודה עם משבר הקורונה במטרה לשמור על בריאות העובדים וקהל המבקרים, בכלל זה תלמידים וילדי הגיל הרך. על פי המסמך, עובדים שאינם מחוסנים, אשר מקבלים קהל באופן קבוע או עובדים מול קהל, ובוודאי כאשר מדובר עבודה מול אוכלוסייה בסיכון, ההמלצה של הסתדרות העובדים היא לדרוש הצגת בדיקת קורונה שלילית מעודכנת, מדי 72 שעות ובמקומות עבודה בעלי מאפיינים מיוחדים, אשר בהם סכנת ההדבקה עלולה לסכן חיים, דרישה לביצוע בתכיפות גבוהה יותר. במידה ולא תהיה אפשרות של הצגת תוצאות בדיקה, ממליצה ההסתדרות להעביר את העובד למקום מרוחק מעובדים אחרים או מקהל. במכתבו לעובדים מציין סורדו, שעיריית הרצליה, שומרת לעצמה את הזכות לפעול לניודם של עובדים אשר בוחרים שלא להתחסן או לחלופין להציג בדיקת קורונה שלילית אחת ל- 72 שעות.
לאור הודעת ההסתדרות ומנהל האגף, מבקש חבר מועצת העיר איל פביאן להעלות לסדר היום בישיבת המועצה הקרובה שאילתה בנושא ולדעת האם ההוראות האלה חלות גם על העובדים במערכת החינוך העירונית בהרצליה בכל הגילאים. "העמדה שלי שילדים ונוער שמגיעים למוסדות חינוך חייבים להיות מוגנים מכל הבחינות ושלא ייוצר מצב שחולי קורונה עשויים להיכנס לתוך מוסד חינוכי ולהיפגש עם עשרות תלמידים ועשויים להדביק אותם, כי הם לא מוכנים להתחסן או לעשות בדיקות. אחת ההצעות היא שאנשי צוות שלא מוכנים להתחסן או להיבדק, לא יבואו במגע ישיר עם התלמידים, אלא יעסקו בעבודות חינוך אחרות או בלמידה מרחוק, עד שהמגיפה תחלוף או שהם יתחסנו וזה עומד עם רוח המכתב של ההסתדרות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיכל

    הגיע הזמן שיתעוררו בעיריית הרצליה וישכילו כבר להבין שלילדים שלנו מגיעה סביבה בטוחה להתחנך בה. מי שלא מתחסן שישאר מחוץ למערכת! לא הילדים שלנו הם אלה שצריכים להישאר בבית!

  2. שרה

    פשוט בושה שעוד מאפשרים לאנשי צוות חינוך לא מחוסנים להגיע למוסדות החינוך בעיר ולסכן את הילדים. ראש העיר הבטיח שלא יאפשר זאת, אז מר פדלון – הבטחות צריך לקיים! כל ילד בגן יודע את זה!

  3. שגיא

    הבנאדם גאון!
    חשב על זה לבד?
    האמת, חבר המועצה פביאן שווה כל שקל שמשלמים לו בעירייה!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר