ניידת משטרה. צילום דודו בכר
צילום דודו בכר

אלימות חמורה: שני מיקרי תקיפה של נשים בהרצליה

בשני המיקרים איתרו שוטרי תחנת גלילות חשודים במעשים. באחד המיקרים פגע החשוד ברכבה של האישה ולאחר מכן הוציא אותה מרכבה, נסע בו ותקף אותה, המקרה השני היה על רקע שימוש בחניה

פורסם בתאריך: 14.3.21 08:59

שני מיקרים של תקיפת נשים אירעו בימים האחרונים בהרצליה. המשטרה עיכבה השבוע לחקירה גבר בחשד כי תקף אישה ושפך על רכבה נוזל לא ידוע בעקבות וויכוח על רקע שימוש בחניה ברחוב סוקולוב. מחקירת המשטרה עלה כי האישה החנתה את רכבה ברחוב ובעודה ברכבה, ניגש אליה החשוד ודרש כי תפנה את החנייה. האישה סירבה ובתגובה החשוד דחף עליה בחוזקה את דלת רכבה ובהמשך נטל מרכבו נוזל כלשהו ושפך אותו על חלון ומכסה המנוע של רכבה. שוטרי תחנת גלילות זיהו שני חשודים במעורבות במעשה בשנות ה-20 לחייהם מרמת השרון והרצליה ועיכבו אותם לחקירה בתחנת המשטרה.

מקרה נוסף אירע בימים האחרונים ברחוב טשרניחובסקי בהרצליה. המשטרה עצרה גבר מנתניה בחשד כי תקף אישה בחניון ובהמשך נסע ברכבה ופגע ברכב סמוך. החקירה נפתחה לפני כשבוע עם קבלת תלונה בגין חשד לתקיפת אישה כשהיא יושבת ברכבה בחניון הבניין בו היא גרה ברחוב טשרניחובסקי. מהחקירה עלה כי החשוד פגע ברכבה של המתלוננת שעה שניסתה להחנות את רכבה ומיד לאחר מכן יצא מהרכב ודפק עם רגלו בחוזקה על פגוש רכבה של המתלוננת. בהמשך, החשוד פתח את דלת רכבה של המתלוננת וזרק עליה שקית אוכל שהייתה מונחת בסמוך אליה, הוציא את המתלוננת בכוח מהרכב, נכנס לרכבה ונסע אחורנית תוך כדי שהוא פוגע ומזיק לרכבה של המתלוננת ולרכב שחנה בסמוך. בעוד המתלוננת ניסתה לחייג בטלפון הנייד שלה למשטרה, החשוד חטף ממנה את הנייד, זרק אותו ושבר את המסך. שוטרי תחנת גלילות עצרו את החשוד, בשנות ה-30 לחייו מנתניה והוא נחקר בתחנת המשטרה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר