נועה ליפשיץ שקד ז"ל

טרגדיה גדולה: נועה ליפשיץ שקד, אמא לתאומות, נפטרה במהלך הריון מדימום, גם התינוק נפטר

נועה ז"ל הייתה בהריון בסיכון נמוך וללא מחלות רקע. היא הובהלה לבית החולים מאיר לאחר שהתמוטטה בביתה ובהמשך, לאחר שיולדה, הועברה לאיכילוב, שם למרבה הצער נפטרה. משפחתה: "נזכור ונאהב אותה לעד, נגדל באהבה את בנותיה"

פורסם בתאריך: 18.3.21 17:04

טרגדיה גדולה: נועה ליפשיץ-שקד, בת 37 מהוד השרון, אמא לתאומות בנות 3 ובשבוע 36 להריונה, נפטרה בבית החולים איכילוב לאחר שהתמוטטה בביתה. היא הובהלה בדחיפות למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא בזכות עירנות אביה, אח חדר ניתוח במקצועו, כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מדימום פנימי קשה מאוד. הצוות הרפואי ביצע ניתוח קיסרי בהול ויילד תינוק במצב קשה. לאחר עצירת הדימום והחייאה בחדר הניתוח, נשלח צוות מבית החולים איכילוב שחיבר אותה למכונת לב ריאה (אקמו) והיא הועברה במצב קריטי ליחידה לטיפול נמרץ כללי באיכילוב. למרבה הצער, חרף מאמצי הרופאים, כולל שני ניתוחים מורכבים להצלת חיים, נועה נפטרה בבית החולים איכילוב. גם התינוק נפטר במהלך הלילה בפגיה של בית החולים מאיר.

ממשפחתה של נועה ז"ל נמסר: "נועה הייתה אמא מופלאה ללני ולורי, נשואה באהבה ענקית לעידו, אחות אהובה ללילך והבת הכי מסורה בעולם להורים שלה ציפי וזאביק. נועה חתרה למצוינות בכל דבר שנגעה ועם יושרה והגינות יוצאת דופן. היא הייתה אישה מוכשרת ומבריקה עם שמחת חיים גדולה. בשעה קשה זו למשפחתנו, אנו מבקשים להודות לצוותים הרפואיים באיכילוב ובמאיר על שנלחמו ללא פשרות על חייה ועל חיי התינוק. אנו נזכור ונאהב אותה לעד, נמשיך את מורשתה ונגדל את בנותיה באהבה גדולה".

פרופסור טל בירון שנטל, מנהלת אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי מאיר, אמרה: "זהו סיפור קשה ומזעזע על אישה צעירה שאנחנו לא יודעים על שום מחלות רקע, היא הייתה בהריון בסיכון נמוך. היא הובהלה לבית החולים עם אמבולנס, מעורפלת הכרה, עם עובר עם דופק נמוך. היא אובחנה והובהלה בדחיפות לחדר ניתוח, בניתוח חירום חולץ תינוק שנזקק להחייאה על ידי צוות פגיה טיפול נמרץ ילודים. לצערנו אחרי יומיים של ניסיונות לטפל בו, הוא לא שרד ונפטר. במקביל, המטופלת עברה ניתוח חירום, היה לה דם בבטן בכמות מאוד גדולה, מקרע של העורק של הטחול. היא עברה פעולות החייאה ממושכות ולבסוף חוברה למכונת אקמו וכך הועברה להמשך טיפול בבית החולים איכלוב. גם שם עשו מאמצים להציל את חייה, אך לצערנו היא לא שרדה. זה אירוע מצער ביותר וקורע לב, של אישה צעירה שהותירה אחריה משפחה צעירה. כולנו משתתפים בצער המשפחה וכואבים את זה שלמרות המון ניסיונות של המון רופאים לא עלה בידנו להציל את חייה ואת חייו של התינוק".

יהי זכרה ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אור

    עצוב מאוד לשמוע דברים כאלו פשוט לא יאומן משתתף בצער המשפחה .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר