בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

גם סייעות: עובדי עירייה לא יוכלו להגיע לעבודה ללא חיסון, תעודת מחלים או בדיקה שלילית

מנהל משאבי אנוש בעירייה, גיל-עד סורדו, כתב לעובדים: "עובד אשר בוחר שלא להתחסן ואינו מציג תעודת מחלים יידרש להציג בדיקת קורונה שלילית כל 72 שעות"

פורסם בתאריך: 24.3.21 15:19

עיריית הרצליה הודיעה כי עובדים שלא יתחסנו או לא יציגו בדיקת קורונה שלילית כל 72 שעות לא יוכלו לחזור לעבודה לאחר חופשת פסח. ההודעה מיועדת לכלל עובדי העירייה כולל סייעות, אבות בית בבתי ספר, מזכירות מוסדות חינוך ועוד. הדברים נמסרו במכתב ששלח לעובדים מנהל משאבי אנוש, גיל-עד סורדו. "אנו, כעובדי ציבור, נדרשים לשמש כסמן ימני לתושבי העיר ועלינו לעשות כל אשר ביכולתנו על מנת לצמצם את רמת התחלואה והיקף החולים בנגיף הקורונה, בכלל מתקני העירייה ובפרט במוסדות החינוך", כותב סורדו לעובדים, בהמשך למכתבו שיצא ב- 7.3  בנושא זה. "אבקש לחדד ולהבהיר כי עיריית הרצליה לא תאשר את שובם מחופשת הפסח (החל מיום 5/4/2021), של עובדים אשר לא יציגו תעודת מתחסן או תעודת מחלים או בדיקת קורונה שלילית מה-72 השעות האחרונות. אזכיר כי עיריית הרצליה העמידה לרשות התושבים והעובדים מגוון רחב של אפשרויות להיבדק או להתחסן ולפיכך מעתה ואילך עובד אשר בוחר שלא להתחסן ואינו מציג תעודת מחלים יידרש להציג בדיקת קורונה שלילית כל 72 שעות".
הוא הוסיף שבמקרים חריגים, בהם קיים קושי רפואי להתחסן ו/או להיבדק, יש לעדכן את ועד העובדים לטובת מציאת פתרון נקודתי. "כולי תקווה כי מהלך זה יצמצם באופן משמעותי את רמת התחלואה ויאפשר לנו לחזור לשגרה בריאה ומהירה בהקדם האפשרי", כתב סורדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר