עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

הערב: מה קשור בפארק. מחר: העירייה חוזרת לקבל קהל

קבלת הקהל במוקדי העירייה תתבצע בתיאום תור מראש בלבד, ותחת מגבלות נוספות. חגיגות המימונה בפארק יתקיימו ברישום מראש ותחת התו הירוק

פורסם בתאריך: 4.4.21 08:49

עיריית הרצליה, חוזרת לשגרה. החל ממחר (שני), תחזור עיריית הרצליה לקבל קהל במוקדי שירות שונים במשרדי העירייה. קבלת קהל במשרדי העירייה תתבצע בהתאם ל"תו הסגול", בתיאום תור מראש בלבד, כולל קביעת יום ושעה מוגדרים. משך כל פגישה תהיה חצי שעה לכל היותר ותתאפשר כניסה של אדם אחד בלבד וכן אסורה הכניסה לילדים. את התור יש לזמן במערכת זימון התורים של העירייה ובהגעה למשרדי העירייה, יש להציג לשמור בכניסה את אישור הזימון התור, ללא הצגת האישור לא תתאפשר הכניסה למשרדים. תור ניתן להזמין למינהל הנדסה, לאגף לשירותים חברתיים, לאגף הכנסות, לאגף פיקוח וסדר ציבורי, לאגף שאיפ"ה- וטרינריה, לאגף החינוך ולמחלקת הבריאות.
לצד זה, לסיום חגיגות הפסח, תקיים העירייה היום, החל מהשעה 18:00 את חגיגות המימונה בפארק הרצליה עם שלישיית 'מה קשור'. במקום יהיה אוהל תלבושות בסגנון מרוקאי, הנחיה של הזמר והבדרן שמעון רגב והשיא, הופעה של שלישיית מה קשור. הכניסה למתחם מותרת על פי הנחיות 'התו הירוק' וברישום מראש והזמנת כרטיסים באתר העירוני. לבירור על מקומות פנויים היכנסו לאתר העירייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר