הרכב שהוצת בהרצליה צילום באדיבות המשטרה

תושב תל אביב הצית רכב של תושב הרצליה בשל סכסוך ונכנס לחנות גלידה "להתקרר"

שוטרי תחנת גלילות הוזעקו בגלל רכב שעלה באיש ובסריקות באיזור עצרו את החשוד. באירוע אחר נעצר הלילה נהג שבמוניתו נמצאו סמים ואלפי שקלים במזומן

פורסם בתאריך: 18.4.21 15:54

המשטרה עצרה  תושב תל אביב בחשד כי הצית רכב של אדם עמו מסוכסך ונכנס לחנות גלידה "לקרר" את עצמו. החקירה נפתחה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד להצתת רכב העולה באש בהרצליה. שוטרי תחנת גלילות פתחו בסריקות, במסגרתן עצרו את החשוד, תושב ת"א בשנות ה-30 לחייו, לאחר שהתברר כי על פי החשד הצית את הרכב ונכנס לחנות גלידה סמוכה, דחף את המוכרת וחיפש איך "לקרר" את גופו באחד המתקנים הקרים בחנות. בהתאם לצורכי חקירה וממצאיה הוארך מעצרו של החשוד בבימ"ש השלום בת"א עד היום (ראשון).

באירוע אחר, עצרה המשטרה הלילה בהרצליה נהג מונית בחשד כי החזיק במונית חומר החשוד כסם, אלפי שקלים וחמישה טלפונים ניידים. הרכב נבדק במחסום שגרתי בהרצליה, לאחר שהשוטרים במחסום הריחו ריח חזק של סמים נידף מהמונית. השוטרים גילו במהלך חיפוש במונית חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה כשהוא מחולק ל-77 שקיות, כסף מזומן בסכום של אלפי שקלים וחמישה טלפונים ניידים. שוטרי תחנת גלילות עצרו את החשוד, בשנות ה-60 לחייו מראשון לציון, ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר