שער הזינוק של מרוץ הרצליה. צילום: דוברות העירייה
שער הזינוק של מרוץ הרצליה. צילום: דוברות העירייה

מרוץ הרצליה חוזר אחרי שנה, לבני 16 + בעלי תו ירוק

המרוץ יתקיים בשני מיקצים ומוגבל ל-1,000 משתתפים בלבד. אם יהיה אישור לכך יתווסף מקצה של שני ק"מ

פורסם בתאריך: 27.4.21 08:06

אחרי שנה ארוכה בלי מרוצים ואירועי ספורט המוניים, יתקיים השנה בפעם ה-15 בעיר הרצליה 'מרוץ הרצליה'. המרוץ יתקיים ביום שבת ה-8.5.2021 תחת ציון המאבק באלימות במשפחה – 'רצות ולא שותקות'. בשנים קודמות היה המירוץ על שם יוסי אבני, והשנה לאור בקשת המשפחה זה שונה.

המרוץ יתקיים למרחקים של 10 ו-5 ק"מ. נכון לעכשיו ההנחיות מאפשרות השתתפות של 1,000 רצים וכבר למעלה מ-800 נרשמים כבר הבטיחו את מקומם. לכן ההרשמה עשויה להיסגר בכל עת. ההשתתפות במרוץ מיועדת לבני 16 + בעלי תו ירוק בלבד, אישור אותו יש להציג בזמן הרישום באתר. עלות הרשמה מוקדמת עד ה-26/4 הייתה 100 שקלים וברישום מאוחר 120 שקלים, עד ה-2/5. הזינוק למקצה 5 ק"מ יחל בשעה 06:30 ול-10 ק"מ בשעה 07:05, הסיום המשוער הוא לקראת השעה 09:00. החברה המארגנת ציינה בפרסום שבמידה ויהיה אישור לקיים מקצה 2 ק"מ לילדים, הם יוסיפו את האפשרות בהמשך.
השנה, להבדיל מהמרוצים הקודמים, המסלול יהיה שונה ויתקיים ברובו בכבישי העיר ובחלקו הקטן בפארק הרצליה. המסלול שטוח ביותר. מקום הזינוק: מחלקו הדרומי של רחוב יוסף נבו, מקום הכינוס פארק הרצליה סמוך ל'קפה גן סיפור', שם יתקיים גם טקס הסיום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר