תל אופן. צילום אלון רון
תל אופן. צילום אלון רון

יוצאים לדרך: 300 זוגות אופניים להשכרה יוצבו בהרצליה

חברת FSM שמפעילה את השירות בתל אביב ובירושלים, זכתה במכרז של עיריית הרצליה להשכרת אופניים. תחילה יוצבו 300 זוגות אופניים רגילים ברחבי העיר, בהמשך יוחלפו חלקם בחשמליים

פורסם בתאריך: 24.5.21 18:10

חברת FSM, אשר מפעילה את שירות 'תל אופן' בתל אביב ויורופאן בירושלים, זכתה במכרז של עיריית הרצליה להשכרת אופניים. במסגרת המכרז, היא תקים ברחבי העיר 30 תחנות עגינה ובהן יוצבו 300 זוגות אופניים. בשלב הראשוני כל זוגות האופניים יהיו רגילים בשל מחסור באופניים חשמליים, בהמשך יוחלפו חלק מהזוגות בחשמליים.

תחנות העגינה יוצבו בתקופה הקרובה בכל רחבי העיר, בתחנת הרכבת, אזורי התעשייה והבילוי, חוף הים, מרכז העיר, סמוך לקניון שבעת הכוכבים ועוד. המטרה של החברה היא שניתן יהיה להשכיר את האופניים בהרצליה ולרכוב עד לתל אביב ובמידת הצורך להחזירם שם, וזאת במטרה להפוך אותם לכלי תחבורה שינוע בכל המטרופולין. ההשכרה תהיה באמצעות אפליקציה, כאשר אנשי השירות של החברה יעברו בין האופניים וידאגו להחליף את הסוללות לסוללות טעונות. פרדי קלו, מנכל F.S.M, אמר: "אנחנו שמחים שזכינו במכרז ושמחים שהרצליה תצטרף לערים שמפעילות מערכי אופניים שותפים. נשאף לחבר גם את הרצליה לערים הגובלות בה, במסגרת ההקמה של התחנות והמערכים בערים הנוספות".

כזכור, בחודש אפריל 19, פרסמה עיריית הרצליה מכרז להקמת מערך אופניים שיתופיים ברחבי העיר. על פי המכרז, תקופת ההתקשרות הראשונה בין הזוכה לבין החברה לפיתוח הרצליה תהיה לשש שנים, עם אפשרות להארכת ההתקשרות בארבע תקופות בנות שנה אחת, כך שבסך הכל תקופת ההתקשרות לא תעלה על עשר שנים. לפי המכרז, השנה הראשונה להתקשרות תוגדר כתקופת פיילוט, שבסופה תוכל החברה לפיתוח הרצליה להחליט, בתוך שלושה חודשים, אם לסיים את ההתקשרות או להמשיך אותה. עלות השכירות, תהיה דומה לעלות בתל אביב ובירושלים וטרם נקבע המחיר הסופי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר