גינת חנה רובינא בהרצליה צילום דוברות העירייה

מתקני כושר ומסלול פאמפטרק: נחנכה גינת חנה רובינא

בגינה המשתרעת על 20 דונם גם איזור לפעילות גינון קהילתי הכולל עצי פרי שונים, ערוגות תבלין ואזורי ישיבה. במרכז המתחם נמצאים חטיבת הביניים בן גוריון ואולם ספורט עירוני

פורסם בתאריך: 27.5.21 16:56

עיריית הרצליה השיקה את גינת חנה רובינא, הנפרשת על פני כ-20 דונם. הגינה ממוקמת בין רחוב ז'בוטינסקי ממערב, רחוב פינסקר מצפון, ורחוב אבן עזרא ממזרח. במרכז המתחם נמצאים חטיבת הביניים בן גוריון ואולם ספורט עירוני. בחלקה הדרומי של הגינה תוכנן אזור משחק וכושר גדול עם מגוון מתקנים, מהמתקדמים בתחומם, המאפשרים פעילות לגילאים שונים ולמגוון צרכים. מתקני הכושר יאפשרו שימוש לילדי בית הספר בשעות הלימודים. במערב הגינה, כניסה רחבה המגיעה בהמשכה ומחברת לרחוב ז'בוטינסקי. בחלקה הצפוני של הגינה תוכנן אזור לפעילות גינון קהילתי, הכולל עצי פרי שונים, ערוגות תבלין ואזורי ישיבה. כמו כן תוכנן באזור מסלול 'פאמפטרק' – מסלול 'אתגרי' לבימבות ואופניים לגיל הצעיר. בין המרכז המסחרי ובית הספר, הוקמה בגינה רחבת התכנסות רחבה עם ספסלים ומדשאות, במטרה לאפשר מרחב לירידים, תערוכות ואירועים חברתיים שונים – רחוק ככל האפשר ממבני המגורים.

בכל שטח הגינה פוזרו אזורי ישיבה שונים, הוצבו שולחנות ישיבה לשימוש משפחות וקבוצות קטנות, הוקמו פרגולות שקטות לתצפית על המתחם, פרגולות ליד מסלול הפאמפטרק וספסלים מסוגים שונים לישיבה שקטה וחופשית.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, השתתף בטקס ההשקה, ואמר: "גינת חנה רובינא תוכננה על מנת לתת מענה לפעילות במרחב הציבורי לאוכלוסיות שונות ומגוונות. הפעילות בגינה היא עשירה, חדישה ומהנה במיוחד. אנו בעיריית הרצליה מקצים משאבים רבים להקמה ולשדרוג הגינות והמתקנים בעיר, תוך הקפדה על תקני הבטיחות, הטכנולוגיות והעיצוב החדשניים ביותר. אני מזמין את תושבי העיר לצאת לאוויר הפתוח וליהנות מגן רובינא החדש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עידן

    גינה יפה מאוד ומושקעת, רק שהעירייה חייבת לטפל בשתי בעיות עיקריות:
    1. מעט מדי פחי זבל באזור גן השעשועים
    2. כמעט ואין ספסלים/שולחנות מוצלים במהלך שעות היום.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר