דנה אורן-ינאי. צילום: תמי שלף
דנה אורן-ינאי. צילום: תמי שלף

אורן ינאי קוראת להדיח את צדיקוב מהחברה למרכזים קהילתיים בהרצליה

זאת על רקע תמיכתו במנהל בית הספר שתועד מיידה אבנים בלוד. צדיקוב: "היא תרה אחרי תשומת לב ציבורית ותו לא"

פורסם בתאריך: 3.6.21 09:09

חבר מועצת העיר הרצליה, דנה אורן ינאי, מסיעת דרך חדשה, מבקשת להדיח את חבר המועצה אלעד צדיקוב מתפקידו כדירקטור בחברה למרכזים קהילתיים בהרצליה. זאת בעקבות תמיכתו של צדיקוב במנהל בית הספר המדעי תורני אמית כפר בתיה לאחר שזה תועד מיידה אבנים לעבר ערבים בלוד.
דנה אורן ינאי אמרה: "תפקידה של החברה למתנ"סים זה לחבר בין הקהילות, להעניק חינוך בלתי פורמלי איכותי ולבנות דור אחר דור, אשר ייבנו חברה טובה יותר, סבלנית יותר וערכית. בחברה ציבורית שעוסקת בחינוך וערכים אין מקום לדירקטורים שתומכים באלימות ומתכחשים לקהילות רבות בחברה הישראלית. אין פה עניין פוליטי, אין פה עניין דתי, יש פה אמירה ברורה וחדה על איזה דור אנחנו רוצים לחנך בהרצליה. לתמיכתו הפומבית במנהל ביה"ס אשר השתתף באירועים האלימים בלוד מצטרפות שורה של התבטאויות ומעשים לאורך השנים המוכיחים שהוא אינו ראוי לכהן בדירקטוריון העוסק בפעילות חינוכית".

אורן-ינאי קיבלה רוח גבית מעמותת הרצליה חופשית, שם אמרו: "'הרצליה חופשית' עומדת מאחורי הצעתה של אורן ינאי ותומכת בקריאתה להדיח את חבר המועצה אלעד צדיקוב מתפקידו כדירקטור בחברה למרכזים קהילתיים בהרצליה. לתמיכתו הפומבית במנהל ביה"ס אשר השתתף באירועים האלימים בלוד מצטרפות שורה של התבטאויות ומעשים לאורך השנים המוכיחים שהוא אינו ראוי לכהן בדירקטוריון העוסק בפעילות חינוכית".

אלעד צדיקוב

אלעד צדיקוב

אלעד צדיקוב אמר בתגובה: "הגב' ינאי תרה אחר תשומת לב ציבורית ותו לא. טענותיה ריקות, שכן הובהר מלכתחילה וכן במכתב הביאור למתקשים שהנני תומך ומחזק את זכות ההגנה העצמית המותרת עפ"י חוק והייתה מחוייבות המציאות בפרעות לוד. כמרצה בכיר בפעילויות חינוך ממשלתיים ובצה"ל, כאחד ממיסדי תיכון אחיה וחיל הים בהרצליה, כמייסד המחלקה לתרבות יהודית בהרצליה, כפועל רבות להפיכת נוער חרדי נושר ללוחמים בצה"ל, כראשון שייסד טקס יום הזיכרון ביד לבנים לציבור החרדי, כמייסד המתנ"ס החרדי הראשון בהרצליה, כקצין צה"ל לוחם במלחמות ישראל במיל' – אני מציע לגב' ינאי לשקול מילותיה הדק היטב ולהתחיל להשקיע את מירצה בלפעול למען הציבור שנבחרה. עד כה בחרה ינאי בקלות דעת וריקנות ערכית, רק לסכסך ציבורים זה בזה, ולפעול לפירוק קואליציית רה"ע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ברי שלזינגר

    דנה אורן ינאי צודקת. צדיקוב נבחר למועצת העיר, ולזה אין עוררין. אבל אסור לו לשבת בדירקטוריון של החברה למתנס״ים העירונית. הוא לא מזדהה עם הערכים החברתיים, חינוכיים, שיויוניים ומכילים של המרכזים הקהילתיים.

  2. מאיר

    צדיקוב צודק בכל מילה! מלח הארץ.

    דנה, כתושב צמרות שבחר בך – אולי תתחילי להתעסק בסיבה שבשבילה בחרנו בך!!??

  3. שכנה של דנה

    דנה אני ממש לא מסכימה איתך. אלעד צדיקוב הוא חבר מועצה נמרץ וזו זכותו המלאה להביע דעתו. אני לא מסכימה איתו בהרבה דברים.
    בנושא לוד, עכו ושאר ההתפרעויות – זו זכות בסיסית להגנה עצמית

    אני לא יכולה לחשוב מה היה קור. אם היו מאיימים על חיי ילדיי ועליי בביתנו

  4. ראשי ועדי השכונות בנוה עמל, נוה ישראל, וייצמן ושביב

    מה קורה דנה?? ההר הוליד עכבר??
    מצפים להתפטרותך כמו שהבטחת.

    דיבורים כמו חול ..

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר