צילום אילוסטרציה אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.פי

עזה והחרמון: ערב לוחמים בסלון יתקיים השבוע בהרצליה

האירוע יכלול מפגש עם שני לוחמים שנפגעו בעבר, עו"ד עידן קלימן, שנפצע במהלך היתקלות ברצועת עזה ומשמש כיום כיו"ר ארגון נכי צה"ל, וצביקה דרור, שנפצע בכיבוש החרמון במהלך מלחמת יום הכיפורים

פורסם בתאריך: 7.6.21 08:07

מיזם "לוחמים בסלון" שמוביל ילי קלריך מזמין את כולם לאירוע שיתקיים בהרצליה ביום רביעי, ה-9.6, בשעה 20:00. האירוע יכלול מפגש עם שני לוחמים שנפגעו בעבר – עו"ד עידן קלימן, שנפצע במהלך היתקלות ברצועת עזה ומשמש כיום כיו"ר ארגון נכי צה"ל, וצביקה דרור, שנפצע בכיבוש החרמון במהלך מלחמת יום הכיפורים. האירוע יהיה בנוכחות שרת התיירות אורית פרקש הכהן (כחול לבן), לשעבר השרה לעניינים אסטרטגיים, וראש עיריית הרצליה משה פדלון.

במסגרת המיזם מתקיימים מפגשים של לוחמי צה"ל שנפצעו בקרב בסלון ביתם של אזרחי ישראל, בהם מספרים הלוחמים את סיפורי הקרבות בהם השתתפו במלחמות, במבצעים צבאיים ובפעילות מבצעית, על פציעתם הפיזית ו/או הנפשית ועל תהליך השיקום שעברו, ועל ההתמודדות עם תוצאות הפציעה שמלווה אותם עד היום.

במפגש הקרוב יספר עו"ד עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל, על פציעתו במהלך היתקלות עם מחבלים ברצועת עזה בשנת 1992, על תקופת האשפוז, ההחלמה ועל מצבו כיום. בנוסף, יתייחס למצב נכי צה"ל והמאבק הציבורי שנמצא על סדר היום לאחרונה.
הדובר השני יהיה צביקה דרור, לוחם גולני שנפצע במהלך המבצע לכיבוש החרמון במהלך מלחמת יום הכיפורים.

לוחמים בסלון

שר הביטחון, בני גנץ, אמר: "לוחמים בסלון הוא מיזם חשוב מאין כמותו, המאפשר מצד אחד לתת את המקום והכבוד ללוחמים שנפצעו פיזית ונפשית למען מדינת ישראל ומצד שני, מאפשר לשומעים להבין את גודל ההקרבה, המחיר, המשקלים והצלקות שאותם לוחמים סוחבים על גבם. אני מברך את הלוחמים ואת מייסד המיזם על הפעילות החשובה".
ח"כ יאיר לפיד אמר: "אחד הדברים החשובים ביותר שאנשים שעברו אירועים כאלו, הוא הצורך העמוק והמוצדק שאנשים יקשיבו להם. אני מברך על היוזמה החשובה הזו. הפרויקט הזה הוא ההזדמנות לשמוע מה עבר עליהם, מה הם נתנו לנו, איך הם חיזקו את עצמם ואותנו".
ילי קלריך, מייסד מיזם "לוחמים בסלון": "מטרת המיזם היא לחזק את התודעה בציבוריות הישראלית על החוב העצום שלנו כמדינה וכחברה כלפי אלו שחירפו נפשם ונפצעו במשימות מבצעיות למען ביטחון המדינה. המיזם לא מחפש לשים את הביקורת כלפי אגף שיקום נכי צה"ל במשרד הבטחון במרכז הבמה, על אף שהיא מוצדקת, אלא להביא את סיפורי הקרבות בהם השתתפו הלוחמים, סיפור פציעתם והדרך הארוכה שעברו בתהליך השיקום".

האירוע הקרוב יתקיים בבית משפחת מסנברג, רחוב זמנהוף 24 בהרצליה. מספר המקומות מוגבל, הרשמה במייל – [email protected]

לוחמי צה"ל שנפצעו בקרב, המעוניינים לקחת חלק ולספר את סיפורם האישי או אנשים שמעוניינים לארח מפגש, מוזמנים לפנות למייל: [email protected] או בטלפון

054-4512039.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר