צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

3.5 שנות מאסר לפסיכולוג מהרצליה שגרם למותה של תמר לנגר ז"ל והפקיר אותה

ד''ר אביגדור רימר הורשע בכל העבירות שיוחסו לו. הוא נידון גם לשלילת רישיון של 12 שנה, מאסר על תנאי ותשלום פיצוי למשפחת המנוחה

פורסם בתאריך: 7.7.21 08:20

דינו של ד"ר אביגדור רימר, שהורשע בפגיעה עם רכבו בתמר לנגר ז"ל, נגזר אתמול. תאונת הפגע וברח התרחשה ב-26.12.19 בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ואלתרמן בהרצליה. ד"ר רימר בן ה-76, פסיכולוג ומרצה מהרצליה, נידון אתמול בבית המשפט המחוזי בתל אביב ל-42 חודשי מאסר בפועל (3.5 שנים) בגין גרימת מותה ברשלנות והפקרתה של לנגר ז"ל. בפרקליטות ציינו, כי הנאשם שיקר בחקירה וטען שהיה מעורב בתאונה אחרת שמעולם לא קרתה. עוד נגזרו עליו מאסר על תנאי, פסילת רישיון נהיגה ל-12 שנה, ותשלום פיצוי של 50 אלף שקל למשפחת הנפגעת.

לפי כתב האישום, שהוגש נגדו ביוני 2020, על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, ד"ר רימר, פסיכולוג ומרצה מוכר בתחומו, התנגש ברכבה של לנגר בעת שעמדה לצדו על אי תנועה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, הרכב נהדף לעברה, היא נפלה ארצה וראשה נחבט באספלט. לאחר מכן, נטען כי רימר נמלט מהמקום. הוא הואשם, כאמור, בגרימת מותה ברשלנות והפקרתה של לנגר, וכן בשיבוש מהלכי משפט. רימר הורשע בכל העבירות שיוחסו לו.

עוד עולה מגזר הדין, כי בעת התאונה עוברי אורח שהיו במקום ניגשו אל המנוחה והחלו לטפל בה. מיד לאחר מכן הביט הנאשם לעבר זירת התאונה, ראה את המנוחה השרועה על הכביש ואת עוברי האורח שסייעו לה, ונמלט מבלי לסייע לה ומבלי שהותיר כל פרט מזהה. עוד צוין, כי ימים ספורים לאחר התאונה החליף רימר פנס שנשבר ברכבו, במטרה לשבש את מהלכי החקירה ולהסתיר את זיהויו כנהג הרכב הפוגע. רק כעבור חודשיים מהתאונה, בעקבות חקירה מאומצת של יחידת בוחני התנועה במשטרת מחוז תל אביב, התגלתה מעורבותו בתאונה והוא נעצר. רימר טען במשפט, כי לא רכבו פגע במנוחה, אלא רכב אחר, וכי רכבו היה מעורב ב"תאונה שנייה" שבה פגע ברכב נטוש.

שופט בית המשפט המחוזי ציון קאפח הדגיש, כי קיים דיסוננס משמעותי בין דמות הנאשם, עיסוקו וגילו לבין אשר אירע. ד"ר לפסיכולוגיה, רב פעלים ומבוגר, אשר הביא למותה של המנוחה אגב נהיגה רשלנית, נמלט מהמקום ועשה הכל כדי להקשות על זיהויו ואיתורו לרבות מסירת גרסה שאינה עולה בקנה אחד עם מה שאירע.

בסיכום דבריו, השופט קאפח התחשב בגילו ומצב בריאותו של הנאשם וציין, כי הוא מעמיד את עונשו בתחתית המתחם.

קיראו גם:

אביגדור רימר מהרצליה הורשע בגרימת מותה ברשלנות ובהפקרתה של תמר לנגר ז"ל


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תמוה מאוד

    עונש פחות מכרמל מעודה יכול להיות שהוא מקושר לדרוס ולברוח בטח התבישו לתת לו עבודות שירות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר