גינת קלישר, צילום פרטי

האם נשבר השיא? 38 קריאות במוקד העירוני על רעש בגינה בהרצליה לא הועילו

תושבים רבים מתלוננים על רעש בלילות בגינת קלישר בהרצליה, כאשר רק אחד מהם ספר כבר 38 תלונות שהגיש למוקד העירוני, אך ללא הועיל

פורסם בתאריך: 19.7.21 08:57

כמה פעמים צריך תושב לדווח למוקד העירוני כדי שהנושא עליו הוא מתלונן יטופל? במקרה של תושב שכונת מרכז העיר, רז, גם 38 פניות שלו לא עזרו לדבריו לפתור את מטרד הרעש מתחת לביתו. מזה כחצי שנה הוא מתקשר בלילות למוקד העירוני, בחלק מהמקרים אף פנה למשטרה, עקב רעשים בלתי פוסקים נביחות כלבים, נערים שמקימים רעש ועוד, בגינת קלישר מתחת לביתו.
פניותיו הגיעו עד שולחנו של מנכ"ל העירייה אהוד לזר, לפני כשלושה חודשים, שעירב בנושא את מנהל אגף שאיפ"ה בעירייה רוני גאון. לדברי גאון, גינת קלישר ננעלת אחרי השעה 22:00 בערב ועד 6:00 בוקר, אך בפועל, כאמור, המציאות שונה עבור הדיירים.
תושב מרכז העיר, רז, אומר: "אין לי ציפייה שמה שהעירייה לא עשתה במשך חודשים היא תעשה בסוף שבוע האחרון. זה מאוד מוזר שעירייה לא מסוגלת לסגור שער בגינה. אנחנו גרים שש שנים שם, אבל בחצי שנה האחרונה יש הרבה בעיות. 38 תלונות וזה כשיש לי כוח להתקשר למוקד, גם השכנים בבניין מתלוננים. חלק מהדיווחים זה בוואטסאפ, שזה אמנם מקל על הדיווחים, אבל לא נעשה כלום. בחלק מהמקרים נשלח פקח שמגיע בדרך כלל הרבה אחרי שהמקרה מסתיים, אבל הוא גם לא נועל את השער, כי הוא טוען שזה לא קשור אליו. יש שלוש כניסות לגינה, פעם אחת שוחחתי עם אחראית מטעם העירייה, שענתה כי נועלים את רוב הכניסות, אבל זה כאילו לא עשיתם כלום. יש אנשים עם כלבים שמורידים את הכלבים, יכול להיות בשעת חצות או ב-1:30 בלילה, יש נערים שעושים רעש. מסביב לגינה מכל עבר יש דיירים. זו הזיה שזה קורה ולא נגמר. יש לנו שני ילדים קטנים, פעוטה בת שנתיים ותינוק בן חודשיים, ואנחנו לא ישנים טוב, מתעוררים בשעות מאוחרות, לעיתים בשתיים בלילה".

חבר המועצה, רונן וסרמן: "מזה מספר חודשים שאני מקבל תלונות על רעשים חריגים בגינת קלישר. כשפניתי לעירייה לראשונה נאמר לי שזה טופל ולא יקרה שוב. הופתעתי מאוד לקבל תלונות נוספות לאחרונה, ובמקביל לניסוח מכתב נוסף להנהלת העירייה, ביקשתי מאחד מהתושבים לשלוח לי פירוט פניות שלו למוקד העירוני (היות שהמוקד מתעד הכל), נדהמתי לגלות 38 פניות בטווח זמן של מספר חודשים, והיה לי ברור שיש פה משהו מאוד לא הגיוני. הפניתי את הפנייה להנהלת העירייה, ידוע לי שהנושא ״היכה גלים״ במסדרונות העירייה, ואני מקווה מאוד שיטופל באופן מיידי, סופי ומוחלט. העירייה צריכה לדאוג לכך שהתושבים יוכלו לישון בשקט בלילה".

מעיריית הרצליה נמסר: "גינת קלישר ננעלת כל לילה ובכל פעם שמתקבלת תלונה על הפרעת מנוחה, ניידות השיטור העירוני מגיעות למקום ומטפלות במפגע. ככל הנראה מדובר בוונדליזם שמאפשר כניסה מעת לעת. העירייה תמשיך לאכוף בצורה אינטנסיבית את השקט במקום ותפעל במישורים שונים כנגד מפרי השקט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דנה

    החיים ברחובות הפכו למטרד ואין אם מי לדבר גם אנחנו כבר שמונה שנים הבניה של שלוש
    בניניים עדין לא הסתימה והלילות לא שקטים מכוניות ומוניות ואנשים יוצאים ונכנסים עד שעות הבוקר וזה רחוב קטן ללא מוצא משהו מסריח קורה פה אחד קורא לזה החיים הטובים בורסה ואיחוד משפחות והקהילה לא עושה דבר בנדון מטיחים שאין כלום אך מסריח מאוד החיים הפכו לגיהנום פה אין שקט ביום ובלילה מזמינה את ראש העיר לילה אחד לישון פה

  2. מונסנטו

    תקנו שרשרות נעלו את הגינה בעצמכם מדי לילה עד שהעיריה תתעורר או שהמטרידים ייעלמו. אזרחות טובה ואקטיבית יכולה לעזור.

  3. נדב

    משהו לא טוב קורה בעיריה. בעלי תפקידים מזלזלים באזרחים.

    שראש העיר ייקח את זה לתשומת ליבו, כי בסוף הוא ישלם את המחיר של העובדים שכושלים בתפקידם.

  4. זיו

    ממש לא מתפלא שזה הטיפול לו אתה זוכה.
    אני לא גר בקלישר, אבל זוכה לאותו מענה לא אפקטיבי כשיש לי בעיה המופנית למוקד.
    רעש מאולפני הרצליה בשתיים בלילה או חמש בבוקר לא מטופל, שכן שזורק באופן קבוע זבל לרחוב וגינתו מלאה בחולדות, וכו וכו וכו.
    הפסקתי להתקשר למוקד, כי אני מעדיף להתרגז רק פעם אחת כשמשהו קורה ולא להתרגש כל פעם כשהמשהו הזה לא מטופל.
    יישר כוח, הרבה בריאות וסבלנות. לא מהטיפול של המוקד או העירייה תפטר הבעיה שלי או שלך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר