הפגנה מועדון השייט בני הרצליה צילום מתי טיאנו

התקציב יקוצץ? הורים וילדים ממועדון השייט בני הרצליה הפגינו מול העירייה

ההורים טוענים כי בכוונת העירייה לצמצם את הפעילות. העירייה: "הפעילות תימשך תוך התייעלות ושיפור השרות". עופר לוי: "השמועות אינן נכונות"

פורסם בתאריך: 2.9.21 09:02

עשרות תושבי הרצליה, הורים וילדים ממועדון השייט בני הרצליה, הפגינו השבוע ברחבת העירייה נערכה כמחאה נגד כוונת העירייה, לטענתם, לקצץ בתקציב מועדון השיט, מה שיוביל בהמשך אף לסגירתו. במכתב שהוציאו ההורים לאחרונה, הם פונים בקריאה נרגשת לעיריית הרצליה ולמועדון בני הרצליה למנוע את הפגיעה המתוכננת במועדון השיט. "מועדון השיט של בני הרצליה הוציא מתוכו עשרות גולשים ושייטים, שזכו באליפויות עולם, אליפויות אירופה וישראל. למועדון מגיעים עשרות ילדים ובני נוער בעלי מוגבלויות, בסיכון ונכים, אשר מוצאים בים את ביתם השני", נכתב. את המכתב הם חותמים בקריאה נרגשת לעירייה להקפיא מיידית את הכוונה לקצץ  את תקציב המועדון. במקביל, הם דורשים את המשך העסקתו של ראש ענף השיט בבני הרצליה. בעירייה מבהירים שהמועדון ימשיך בפעילות כסדרה תוך שיפור השרות והתייעלות.
מתי טיאנו, אביה של נגה, שייטת במועדון בעלת הישגים באליפויות ישראל ואירופה: "הרצליה זכתה בחוף ים, אבל ההתייחסות של העירייה וחוסר העניין שלה מראה כמה הם לא מבינים. אף אחד לא יגיד שהוא רוצה לסגור את המועדון, אבל הפעולות בפועל יביאו לסגירתו. זה לא עוד ענף ספורט, יש פה עניין עקרוני וערכי מהמעלה הראשונה".

טיאנו פנה במכתב נרגש לראש העירייה, משה פדלון, בו ציין, בין היתר, את חשיבות ותרומת מועדון השייט להישגים של בתו ובכלל של הילדים המתאמנים בו. הוא מציין את הסיסמה של חיל הים הישראלי – "לא נוצח העם ששלט בים", ומדגיש, כי עיר השוכנת לחוף הים ולא תדע לנצל ולטפח את המשאב היקר – תפסיד בכל מערכה. לדברי טיאנו נמסר לו כי המכתב הועבר לטיפולו של סגן ראש העירייה, עופר לוי. טיאנו ממשיך ואומר: "עניתי להם שהמכתב מדבר על מדיניות העירייה ולכן ממוען לראש העיר ואני מצפה לקבל את תשובתו. אני מקווה שראש העירייה מבין עד כמה הנושא הזה חשוב".

אילן חזם, פעיל במועדון בני הרצליה: "אני במועדון משנת 2003. הייתי אחד גולשי הרוח הראשונים של המועדון. גדלתי שם, חניך, עוזר מאמן. אחרי הצבא חזרתי לאמן ומאוחר יותר לנהל תחת ראש ענף השייט תחומים מסוימים. ראיתי את מועדון השיט בגלגולים רבים ושונים שלו. למעלה ולמטה. מעולם המועדון לא מתמודד עם סיכול ממוקד כמו שהוא מתמודד עכשיו. להבנתי רוצים לסגור את הענף התחרותי".
מעיריית הרצליה נמסר: "עיריית הרצליה רואה חשיבות רבה בהפעלת שירותי מועדון השיט והמועדון ימשיך בפעילותו התחרותית והעממית כסדרה, תוך התייעלות ושיפור השירות לחברים בו, באמצעות עמותת בני הרצליה. לגבי המנהל העירייה אינה מתערבת בנושאי שיקולי העסקת עובדים ולא תדון בכך בתקשורת".
עופר לוי, יו"ר מועדון בני הרצליה וסגן ראש העירייה: "כל השמועות והפצתן אינה נכונות. אנחנו רואים חשיבות רבה בהפעלת שירותי מועדון השייט, המועדון ימשיך בפעילותו התחרותית והעממית כסדרה, תוך כדי התייעלות ושיפור השירות לחברים בו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר