משה פדלון בפלאפל של יניב צילום מהפייסבוק של ראש העירייה

מרגש: בעלי הפלאפל של יניב חלה בקורונה, תושבי הרצליה נרתמו לסייע

בעלי הפלאפל האהוב בנווה עמל אושפז במצב קשה, אחיו החליטו להפעיל בהתנדבות את המקום. הציבור ההרצלייני נענה לקריאה הנרגשת ברשתות

פורסם בתאריך: 12.9.21 14:31

אין אחד שלא מכיר את הפלאפל של יניב במרכז המסחרי ברחוב כצנלסון בהרצליה. המקום שידוע בכינוי בטעם של פעם מנוהל על ידי יניב עומסי, אך במשך מספר שבועות היה המקום סגור עקב נסיבות מצערות, לאחר שיניב חלה בקורונה ואושפז במצב קשה מאוד. לאחר הידרדרות במצבו, הוא כעת מורדם ומונשם ויש חשש כבד לחייו. אחיו, חן עומסי, יחד עם שלושת אחיו הנוספים, התגייסו בשבוע שעבר להפעיל את המקום, גם כדי להחזיק את המקום על מנת שלא ייסגר וגם כדי לעמוד בתשלומים הרבים.
חן פרסם בשבוע שעבר (רביעי) הודעה מרגשת ברשת החושפת את מצבו של אחיו, והקוראת לציבור להתגייס ולהגיע לקנות מהפלאפל המוכר והאהוב ולשמור על המקום. חן כתב: "לפני כשלושה שבועות יניב חלה בקורונה, ההידרדרות הייתה מהירה מאוד, תוך מספר ימים יניב כבר הורדם והונשם ולאחר עוד יומיים חובר למכונת אקמו. מאז ועד היום יניב בסטטוס הזה, במצב קשה מאוד, מורדם, מונשם ומחובר לאקמו. ליניב, אישה ושלושה ילדים מהממים. גם הם חלו (והבריאו).. כבר כשלושה שבועות שהפלאפל סגור. ופרנסה למשפחה – אין, התשלומים מצטברים, שכירות ומיסים על החנות והבית בו מתגוררת המשפחה חייבים להמשיך לשלם.. אנחנו, ארבעת אחיו של יניב יחד עם חברים טובים שלו החלטנו להפעיל את הפלאפל (כמובן בהתנדבות) בנוסף לעבודות בהן אנחנו עובדים לפרנסתנו, על מנת שהעסק יחזיק את עצמו ואת המשפחה של יניב וכן על מנת שכשיניב יתעורר בעזרת ה' הוא לא יתעורר לחורבן כלכלי שממנו יהיה לו קשה להתאושש. אנחנו נפעיל את הפלאפל כל יום בין השעות 10:00 עד 19:00 ובימי שישי. כל שאנחנו מבקשים הוא שתגיעו ותמשיכו לאכול את הפלאפל הטעים של יניב וכך תעזרו ליניב ביום שאחרי הקורונה (שאנחנו כל כך מייחלים ומקווים שיגיע) מחכים לראותכם!".

בתוך שעות ספורות מפרסום ההודעה, התקבלו מאות תגובות רבות ומרגשות, כאשר לצד איחולי החלמה, חלקם ביקשו להתגייס ולעזור לשמור על המקום. בין התושבים שנענו לקריאה היה ראש עיריית הרצליה משה פדלון, שהגיע למקום יחד עם נציגים נוספים מהעירייה. פדלון התענג על מנת פלאפל ופנה לתושבי העיר: "בואו לעשות מעשה טוב ועל הדרך תיהנו מפלאפל נהדר".
המשפחה הנרגשת ממשיכה לייחל יחד עם כולם להחלמתו של יניב, ומבקשת להודות לכל האנשים שמגיעים, תומכים, ומחזקים.

הפלאפל של יניב – כצנלסון 23 נווה עמל
שעות פתיחה: יום א-ה 10:00-19:00
שישי 6:30-13:00

טלפון להזמנות הפלאפל של יניב 0556873811


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה



הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר