סרן מלכה סופינסקי מקבלת את אות ההצטיינות

כבוד: קצינת המבצעים מהרצליה היא מצטיינת מערך התמרון

קצינת המבצעים סרן מלכה סופינסקי מהרצליה מילאה וממלאת תפקידים המאופיינים ברוב גברי. יש אנשים שרוצים לפרגן אבל ניכר שהם מופתעים מעצם היותי אישה בתפקיד", היא אומרת

פורסם בתאריך: 26.9.21 15:26

סרן מלכה סופינסקי, קצינת המבצעים במפקדת אוגדה 99, היא מצטיינת מערך התמרון לשנת 2021. מלכה בת ה-24 מתגוררת בהרצליה. היא התגייסה ב-2015 לתפקיד מדריכת איסוף קרבי בסיירים, ובהמשך הייתה קצינת מבצעים בגדוד 890 בצנחנים. מיד לאחר מכן שירתה כ-ע׳ קצין אג״ם בעזה, בתקופה של הפרות הסדר.

היא שירתה בחטיבת המבצעים באגף המבצעים ולאחר מכן הייתה מ״פ בבה״ד 1. כיום היא קצינת מבצעים. מלכה מספרת: ״זה מעניין ולפעמים אתה נתקל בהרמת גבה. יש אנשים שרוצים לפרגן אבל ניכר שהם מופתעים מעצם היותי אישה בתפקיד".

התפקיד של מלכה נשען על ידע מבצעי ותורת לחימה, שלרוב מתבטאים יותר במסלול השירות הקרבי – המאופיין ברוב גברי. "העובדה שהגעתי לתפקיד מוכיחה הרבה עבורי. היא מוכיחה שהכל אפשרי, כל עוד מקדישים מספיק רצון, עבודה קשה ונכונות ללמוד".

מלכה עברה חוויות משמעותיות רבות בשירותה הצבאי. "אחת החוויות המשמעותיות שעברתי הייתה כששרתתי בחטיבת המבצעים, במרכז לאימונים טקטיים. זה תפקיד שבו אתה באמת נחשף לכל הצבא, ליכולות האמיתיות שלו. שם ראיתי איך המערכת עובדת כמכונה משומנת וגמישה ולמדתי על היצירתיות שמאחורי הכוחות".

מלכה מספרת כי אחד האנשים המשמעותיים שפגשה בדרך הוא מפקד האוגדה, שגם היה מפקד החטיבה שלה בעזה. "הוא תמיד שמר על קור רוח, מעולם לא ראיתי אותו מאבד את העשתונות. למדתי ממנו הרבה ואני מוצאת בו המון דוגמה אישית שיישמתי בעצמי, בהסתכלות פנימה".

על ההישגים המשמעותיים בפעילויות מבצעיות בהן לקחה חלק, סרן מלכה סופינסקי קיבלה את אות מצטייני מערך התמרון לשנת 2021.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר