משה פדלון צילום דוברות העירייה

חברה שמפעילה מסעדות בחוף עתרה נגד העירייה ופדלון בטענה להטבות למקורבים

בעתירה נטען כי העירייה מפלה לכאורה לטובה מסעדה המופעלת על ידי מקורבים לראש העירייה. העירייה: "העניין עומד בבית משפט ולכן אנו מנועים מלהגיב"

פורסם בתאריך: 7.10.21 11:19

עתירה מנהלית הוגשה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בת"א, בשבתו כבימ"ש לעניינים מנהליים, ובה טענות כנגד ראש עיריית הרצליה משה פדלון, כמו גם נגד עיריית הרצליה, על הפליה לטובה של של מקורבים בהפעלת מסעדה בחוף הרצליה. העותרת, חברת אמפי בע"מ, מפעילה בחמש השנים האחרונות שני מתחמי מסעדות בחופי הרצליה אשר מצויים בסמוך לבית עסק אחר המופעל לטענת העותרת על ידי מקורבים לראש העירייה. בעתירה נטען כי למיטב ידיעת העותרת, העסק האחר, המצוי בסמוך לעסקיה, פועל שלא כדין: ללא מכרז, ללא הרשאה או הסכם הפעלה, ללא רישיון עסק וללא היתר בנייה כדין. כמו כן, למיטב ידיעת העותרת, העסק אף לא משלם דמי זיכיון, דמי שימוש או דמי שכירות כמתחייב. בעתירה נטען כי כתוצאה מהפעלתה הבלתי חוקית לכאורה של המסעדה של המקורב לראש העירייה, נפגע מהלך עסקיה של העותרת בשתי המסעדות שהיא מפעילה בחוף.
נוסף על כך, חברת אמפי בע"מ מדגישה בעתירתה, כי היא משלמת כ-2.4 מיליון שקלים בשנה עבור הזכות להפעיל מסעדה בחוף הים, והיא עומדת בכל הדרישות הרגולטוריות, בעוד אותו מקורב לפדלון מפעיל עסק זהה לחלוטין לזו של העותרת, ללא כל אישור מתאים ובכך גוזל את לקוחותיה של העותרת ופוגע בפרנסתה.
עוד נטען בעתירה כי למרות שפנתה חברת אמפי מספר פעמים לרשויות לשם אכיפה הם נמנעים מהפעלת סמכויות הפיקוח והאכיפה העומדות לרשותם, וכי הדבר מחזק את חששה, כי שיקולים זרים הם שעומדים בבסיס ההחלטה שלא לאכוף את הדין על העסק, ואת ההחלטה לאכוף את הדין דווקא כלפי העותרת באופן בררני. בעתירה נטען כי "מכך מצטיירת תמונה חמורה של התנהלות שלטונית המתאפיינת בשיקולים זרים ופסולים, אשר מצדיקות התערבות של בית משפט".
תגובת עיריית הרצליה: "היות ומדובר בעניין העומד ותלוי בבית המשפט עיריית הרצליה מנועה מלהגיב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למגיב "אחר דיודע" -כולנו תקוה שזמנו הולך ומסתיים. ראש עיירה גרוע מיומו הראשון וגם לשם הגיע בטעות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר