רכב הגרר של רפי אפומדו. צילום: משטרת ישראל
רכב הגרר של רפי אפומדו. צילום: משטרת ישראל

כתב אישום: גנב מכוניות עם רכב גרר והעביר לשטחים

רפי אפומדו גנב מכוניות ברחבי הארץ, בין היתר בהרצליה. הוא נעצר בחניון סינמה סיטי גלילות, לאחר תלונה על גניבת מכונית ברכבת הרצליה

פורסם בתאריך: 24.10.17 16:58

הבוקר (ג') הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגד רפי אפומדו, בן 40 מחיפה, הנאשם כי גנב מכוניות באמצעות רכב גרר. כך נמסר ממשטרת ישראל.

כתב האישום מכיל לא פחות מ-11 אישומים בגין עבירות של גניבות רכבים, חבלה במזיד ברכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה (מותאם לגרר בו נהג) והפרעת שוטר.

גנב מכוניות באמצעות רכב גרר. צילום: משטרת ישראל

רכב הגרר. צילום: משטרת ישראל

מהחקירה עולה כי הנאשם רכש רכב גרר מאדם אחר כאשר הוא מבטיח לו, בעת המכירה, כי יסיר את מדבקת הפרסום שהייתה מודבקת על הגרר. הנאשם לא הסיר אותה, אלא השאיר את השם אך שינה את מספר הטלפון למספר מנותק.

במשך תקופה ממושכת, שככל שידוע למשטרה ארכה חודשים ארוכים, הנאשם סרק חניונים רבים בהרצליה, ראש העין, חיפה, נתניה, פתח תקוה וקרית מוצקין, עד שאיתר רכב שהתאים לדרישותיו. את המכוניות הגנובות גרר למחסום חוצה שומרון, שם היה עובר אל מחוץ לשטחי מדינת ישראל, ושם גם הותיר רכבים גנובים רבים, שטרם נמצאו.

הוא נעצר בעקבות תלונה שהוגשה ב-8.10 לאחר גניבת רכב בתחנת רכבת הרצליה. יומיים לאחר מכן עורר אפומדו את חשד השוטרים בחניון סינמה סיטי גלילות, ולאחר מרדף קצר נעצר. בפעילות משותפת למשטרה ולחברת "איתוראן" הצליחו החוקרים להתחקות אחר דפוס פעולתו ולקשור אותו ראייתית למספר רב של גניבות רכבים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר