הנשיכה ברגל ואורן בר יושפט, צילומים פרטי, ראשית תאנה

כוכב הילדים הותקף בהרצליה על ידי כלב משוטט: "היום זה אני, מחר זה ילד"

אורן בר יושפט, "בריו למה", תושב הרצליה, הותקף ואומר: "חלאס, מספיק לשחרר חופשי את הכלבים, זה מסוכן". חבר המועצה רונן וסרמן פנה בדחיפות לעירייה

פורסם בתאריך: 13.10.21 09:04

יותר ויותר תושבים מתלוננים באחרונה על כלבים משוטטים ללא השגחת בעלים ברחבי הרצליה. ביום שני היה אירוע מדאיג: תושב העיר הותקף וננשך. מדובר בכוכב הילדים, השחקן והיוצר, כוכב הילדים "בריו למה", אורן בר יושפט, שננשך על ידי כלב משוטט. בר יושפט שיתף, כי במהלך טיול בוקר עם כלביו הקשורים ברצועה ברחוב עמיאל בשכונת נווה עמל, הגיעו שני כלבים משוטטים, כאשר אחד מהם רץ לעברו ונשך אותו בכף הרגל. במהלך התקיפה הוא נפל ונחבל בידו ובגבו. את שאר הבוקר העביר כוכב הילדים במיון עם זריקת טטנוס וחיסון נגד כלבת כואב במיוחד. זריקה נוספת הוא יקבל בחמישי במידה ולא ימצא את הכלב.

הנשיכה ברגלו של אורן בר יושפט צילום פרטי

אורן בר יושפט צילום ראשית תאנה

"חייבים לעצור את התופעה הזו של לתת לכלבים לטייל חופשי ללא השגחה", אומר בר יושפט, "לא משנה אם זה כלב קטן או גדול, חמוד ככל שיהיה, אפילו אם הוא רגיל לטייל לבד ולא עושה כלום. חלאס! היום זה אני, מחר זה ילד, מחרתיים זו סבתא. מספיק לשחרר חופשי, זה מסוכן. אין לשחרר כלבים בלי השגחה ולא משנה כמה הם רגילים להיות חופשיים", הדגיש בר יושפט.

בעקבות המקרה האחרון בפרט ולאור תופעת הכלבים המשוטטים בכלל, העלה חבר המועצה מטעם סיעת יש עתיד, רונן וסרמן, את הנושא על סדר היום. בשאילתה דחופה שהגיש אמש לעיריית הרצליה, הוא מגולל את ממדי התופעה: "בחודשים האחרונים ניכרת התרופפות משמעותית במשמעת הציבורית, בכל הקשור לאכיפת כלבים משוטטים ללא רצועה. נתקלתי לאחרונה במקרים רבים של כלבים משוטטים, בשכונות שונות. בין היתר, בנווה עמל, שביב, נווה ישראל, הרצליה הירוקה והרצליה פיתוח. במקרים רבים קורה גם שתושבים נכנסים לגינות ציבוריות עם הכלבים שלהם, מבלי להתחשב בשילוט. בעצמי כמעט וננשכתי פעמיים בחודש האחרון, ורק גישה מאוד אגרסיבית שלי הבריחה את הכלבים".

במסגרת פנייתו לעירייה מתייחס וסרמן גם למקרה התקיפה של אורן בר יושפט. "ביום שני לצערי ננשך תושב בנווה עמל. מדובר בכוכב הילדים ״בריו למה״, אשר איבד יום עבודה יקר, ויאבד עוד כמה ימים עד שיוכל לחזור להופיע. הסיפור הזה לא ייפתר עד שהעירייה תנקוט ביד קשה בנושא. כמובן שכלבים משוטטים גם עושים את צרכיהם ברחבי העיר וזו עוד בעיה מאוד לא נעימה לכשעצמה".
פנינו לעיריית הרצליה בבקשה לדעת כיצד בכוונתה למנוע את תופעת הכלבים המשוטטים בעיר ומה היקף התלונות שהתקבלו מאז 2020. מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה מבצעת פעילויות אכיפה שוטפות ומוגברות במהלך כל השנה כנגד כלבים משוטטים, ומגלה אפס סובלנות כלפי מפרי חוק. העירייה הכשירה פקחים ווטרינרים עירוניים ואנשי שיטור וביטחון לטיפול במקרים אלה, והם ערוכים לטפל בפניות חירום 24/7, גם בסופי שבוע וחגים. אנו קוראים לתושבים לגלות אחריות ולשמור על החוק. כל מי שרואה כלב משוטט מתבקש להתקשר אלינו – בזמן אמת – למוקד העירוני 106 שפועל 24/7".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אור

    פתחתי מאבק ציבורי
    פניתי לביטחון ומבקרת העירייה
    לצערי לא השתנה כלום
    התייאשתי מהטיפול של העירייה בכלבים משוחררים ועזבתי את העיר..
    יש כתבה עליי לפני כמה חודשים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכלבים הפכו פה למטרד הסרחון ברחובות
    כתמים של הפיפי על הכביש ברחוב הרב מימון כלב אחד נובח כולם מתחילים לנבוח אחריו

  3. אאא

    נכון מאוד!!! חייבים לאכוף את נושא הכלבים שמשןטטים ללא רצועה גם אם בעליהם איתם.

  4. מייד הרתעה

    צודק זאת לא פעם ראשונה חיייב קנס,כספי גבוה מאודדדד 5000 שקל על שיטוט כלב לבדו…זה חייב להרתיעעעעע

  5. אנונימי

    אין מחלקת אכיפה.
    אין פקחים ברחובות באף נושא . לא אופניים ,לא כלבים,לא קורקינטים,לא חניה בתחנות האוטובוסים.
    גם להתקשר למוקד לא עוזר בכלום.
    עכשיו כשיש מקום לעובדים,בעירית הרצליה במיוחד באכיפה ,לא עושים כלום

  6. אילנה

    למה צריך לעשות כתבה , כדי ליצור שינאה לכלבים?.במקום כתבה להורות לפקחים לתת קנסות לבעלים!!

  7. יערה

    מסכימה עם זה לגמרי כלבים לא צריכים לשוטט חופשי. גם מהסיבה של סיכון בתקיפה וגם בגלל שאין מי שינקה את "היציאות" שלהם אחריהם. וכל העיר הזו מלאה בקקי…

  8. הרצי

    לא היתה פעם אחת בה שביקשתי שיגיע פקח לגינת אשרמן עקב כלבים משוחררים מסוכנים או שנמצאים באיור הילדים והגיע פקח, גם לא בטווח של שעות.
    לצערי זאת מדיניות אי-אכיפה של עיריית הרצליה ויש מקום לתבוע אותה על כך.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר