פעילות של עמותת גב ללוחם, צילום באדיבות העמותה

למען הלוחמים: עמותת גב ללוחם מקיימת הערב אירוע גיוס תרומות חשוב בהרצליה

העמותה שמסייעת ללוחמים אחרי שחרורם משירות סדיר תקיים אירוע התרמה במרכז תאו בעיר. העיתונאי איתי אנגל יעלה להרצות

פורסם בתאריך: 19.10.21 08:54

עמותת גב ללוחם, שמסייעת ללוחמים משוחררים למצוא את דרכם באזרחות באמצעות ליווי, חניכה וייעוץ, תקיים היום (שלישי) 19.10, במרכז תאו בהרצליה, אירוע גיוס תרומות אליו יוזמנו אנשי עסקים, תורמים ולוחמים חניכי ומדריכי העמותה. ב-20:00 יעלה העיתונאי, כתב המלחמות, איתי אנגל, להרצאה מיוחדת בהתנדבות. לאירוע יגיעו גם אנשי עסקים מהסביבה ואנשי תקשורת אחרים.

עמותת גב ללוחם הוקמה על ידי לוחמים ומפקדים ובסדיר ובמילואים. הרעיון התעורר בעקבות הקושי של מובילי העמותה בכניסה לאזרחות, היעדר יד מכוונת וריבוי אפשרויות מחד גיסא, ותחושה של חוסר אונים מצד השני. הם החליטו שהם רוצים להעניק ולתת ללוחמות ולוחמים, צעירים וצעירות שהם חוד החנית של החברה הישראלית, שנתנו מעצמם למדינה את מה שמגיע להם, בחזרה. העמותה הוקמה בראשית שנת 2019, ופועלת מאז בשיתוף פעולה עם מספר ערים (ביניהן ירושלים, פתח תקוה, נתניה ועוד). התהליך נמשך כ-שנה, ומתחיל בגיוס חניכים. גיוס החניכים נועד על מנת לבנות קבוצה הטרוגנית, של צעירות וצעירים אשר רוצים לקבל את הייעוץ וההכונה, מביעים מוטיבציה לכניסה לתהליך ארוך טווח ובעלי צורך אמיתי בתוכנית ובליווי. החלק הראשון (הקורס) מתמקד ביצירת הקבוצה ובמתן כלים פרקטיים, החלק השני (המנטור) נועד על מנת לעזור לחניך "להוריד לקרקע" את הכלים וליישמם, החלק השלישי (המיזם החברתי) נועד על מנת להחזיר לחניך את תחושת המסוגלות ולהעמיד אותו בחזרה בעמדה של "החזק".

איתמר ישראלית, מנכ"ל עמותת גב ללוחם: "עבורי גב ללוחם זה הבית של הלוחמות והלוחמים. העמותה צמחה מתוך המקום האישי שלנו, לוחמים במילואים, והקושי שלי בהסתגלות לאזרחות. התחלנו לפני שלוש שנים את העשייה ונדהמנו מהרצון והצורך של צעירים בליווי ובהכוונה אחרי הצבא. החלטנו להתרחב לערים נוספות, וכחלק מהתהליך החלטנו לקיים ערב תרומות בהרצליה, בשיתוף פעולה עם מרכז תאו ואיתי אנגל, ערב שכל הכנסותיו יוקדשו למען הלוחמות והלוחמים שלנו, כדי שנוכל להמשיך להתרחב ולעזור לעוד צעירים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר