חילוץ ספינה מול המרינה בהרצליה, צילום יחצ

דרמה בלב ים: צוות המרינה בהרצליה חילץ ספינת דייגים I צפו

ספינת דייגים מאוזבקיסטן נתקעה ונסחפה למים הטריטוריאליים של ישראל. צוות מתנדבים של המרינה סייע להם בדלק, מזון ומים בדרכם למצרים

פורסם בתאריך: 26.10.21 11:28

ספינת דייגים מאוזבקיסטן שיצאה מקפריסין לכיוון פורט סעיד במצרים, נתקעה בלב ים במשך מספר ימים תוך כדי שהיא נסחפת אל עבר המים הטריטוריאליים של ישראל. לאחר שהגיעה בשבת לאזור חופי נתניה, נעשתה בדיקה ביטחונית של חיל הים ולאחר מכן יצאה קריאה לסיוע. צוות מתנדבים של המרינה בהרצליה חש לעזרת הדייגים התשושים, שנותרו על הספינה מזה מספר ימים ללא דלק, מזון ומים, להמשך דרכם דרומה.

יש לציין, כי הסיוע לצוות הספינה נעשה בעקבות בקשתם של עופרה בל, יו"ר החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, ועפר מור, מנכ"ל החברה, שעדכנו את ראש עיריית הרצליה, משה פדלון.

בל אמרה: "קיבלנו קריאה מחיל הים לסייע לדייגים והחלטנו במיידית לשלוח צוות מתנדבים שיספק להם מים, מזון ודלק על מנת שיוכלו להמשיך בדרכם לפורט סעיד. ההבנה הייתה כי הם נסחפים כבר מספר ימים, ללא יכולת לעשות דבר, בלב ים ובמזג אוויר חם ובים גבוה, ושצריך לסייע להם מהר ככל שניתן ולאפשר להם לחזור למסלולם בהקדם, בשביל למנוע חלילה פגיעה בגוף ונפש. זה המקום להודות לצוות המתנדבים ביחד עם השיטור הימי שיצאו אליהם עם הציוד והדלק ואפשרו להם להחזיר את הספינה לעבודה ולהתקדם דרומה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר