אמבולנס צילום דוברות מד"א

ילד בן 5 נפגע בתאונת פגע וברח בהרצליה: ניסיונות לאתר את הנהג הפוגע

לדברי עוברי אורח רכב SUV לבן הגיע במהירות, בלם, אך פגע בילד שחצה עם אחיו הגדול במעבר חציה. אביו של הילד שנפגע: "כנראה המצלמות באותו יום בצומת לא עבדו. זה תלוי רק בעדי ראייה"

פורסם בתאריך: 31.10.21 13:55

תאונת פגע וברח אירעה לפני כשבוע ברחוב אחד העם פינת רחוב הרצוג בהרצליה, בה נפגע ילד בן חמש. הילד ואחיו הגדול בן ה-12 שליווה אותו, חצו חצו במעבר חציה, ולדברי עוברי אורח רכב suv  לבן שהגיע במהירות, הספיק לעצור בחריקת בלמים, לא לפני שפגע בילד הקטן, שמעוצמת המכה התגלגל על הכביש. למרבה המזל, הילד נפגע באופן קל יחסית, ואובחן עם שבר בכתף בבית חולים מאיר בכפר סבא. עדיין, בעקבות הפציעה והכאבים, הוא נעדר מספר ימים מבית הספר.

אביו של הילד, מספר: "ממה שידוע לי הרכב הפוגע הגיע במהירות. הוא ירד מהרכב ואחרי שלושים שניות המשיך לנסוע. הגשתי תלונה במשטרה, ומנסים לאתר בעזרת מצלמות בכביש. אני הגעתי לזירת האירוע מעט אחרי התאונה. הילד השני שלי והחבר שלו לא נפגעו, אבל היו בהלם. אחיו זוכר את סוג הרכב ואיך נראה הנהג".

אתה מאמין שיימצא הנהג הפוגע?

"מקווה בשביל הנהג הפוגע שיסגיר את עצמו, הוא היה חייב להתקשר להורים או שמישהו אחראי יהיה שם לטפל בילד או להזמין מד"א. למרות שהוא עצר וירד מהרכב זה לא מנקה אותו".

עוד מתאר האב, כי גם בעיריית הרצליה התגייסו לעזור לאתר את הנהג הפוגע: "במוקד העירוני פנו אליי מיוזמתם, בנוסף נשלחה פנייה אליהם מהמשטרה לבדוק מצלמות. כרגע אין חדש, לא קיבלנו תגובה מהמשטרה ובעיריית הרצליה לא מצליחים לאתר, כנראה המצלמות באותו יום בצומת לא עבדו. זה תלוי עכשיו רק בעדי ראייה".

מעיריית הרצליה נמסר: "הנושא בחקירת משטרה".

תגובת משטרת ישראל: "


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הרצליינית

    מדהים, גם הבת שלי נפגעה קלות בתאונה בגלל רכב שלא עצר בזמן, ותגובת העיריה היא שאין מצלמות… ועוד בצומת הכי קרוב וגדול לבית הספר. מה נהיה? למה לא שמים מצלמות בצמתים ליד בתי ספר???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר