שכונת גליל ים צילום פרטי
שכונת גליל ים צילום פרטי

חדשות טובות: קו 13 ישנה מסלול ויעבור בשכונת גליל ים

בוועד הפעולה אומרים: "נמתין לראות את הקו פועל ונבדוק את התדירות ולוחות הזמנים, הקו מגיע לקניון, לרכבת, למחלף הסירה, הרצליה פיתוח וזה מעולה"

פורסם בתאריך: 4.11.21 08:42

אחרי מאבק ארוך, אפשר לבשר לתושבי שכונת גליל ים שיוכלו ליהנות מתחבורה ציבורית, אמנם לא משלל קווים בתדירות גבוהה ולמגוון יעדים, אבל לפחות בשלב הזה מקו אחד שיעבור בשכונה. החל מיום ראשון הקרוב, 7.11, קו 13 ישנה את מסלולו ויעבור בשכונה.

הקו יכנס לשכונות גליל ים א' וגליל ים ב' ויגיע עד לתחנת הרכבת בעיר. בנוסף, יחולו שינויים גם בקווים 9, 19, ו-222, שהחל מיום ראשון הקרוב יגיעו עד למתחם מייקרוסופט באזור התעסוקה. ראש העירייה, משה פדלון,  אמר: "שינוי המסלול של קו 13 לתוך שכונת גליל ים הוא צעד ראשון במאבק שלנו למען איכות החיים של התושבים. עיריית הרצליה חרתה על דגלה לייצר למען תושביה סביבה עירונית טובה, בריאה ומקיימת, ואחת מהפעולות שלנו לעשות זאת, היא באמצעות הפעלת כמה שיותר קווי תחבורה ציבורית ברחבי העיר. אנו נמשיך לפעול להוספת קווים נוספים בגליל ים".

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התחבורה, דניאל איזנברג צדיקים, אמרה: "שכונת גליל ים סבלה עד היום ממחסור בתחבורה ציבורית, שאילץ אותנו לפעול נחרצות כדי לשנות את המצב. אני שמחה שאנחנו מתחילים לראות סנונית ראשונה למאבק, וזה מדרבן אותנו להמשיך ולפעול ביתר שאת מול משרד התחבורה. אני מקווה שבחודשים הקרובים נצליח להוסיף עוד קווי הסעות שיעברו בשכונת גליל ים".

מוועד הפעולה של השכונה בנוגע לתחבורה ציבורית נמסר: "נמתין עד יום שני לראות את הקו פועל לפחות יום אחד, כולל תדירות ולוחות הזמנים, ונוכל להגיד באמת בצורה ראשונית איך זה נראה והאם זה עשוי לתת אלטרנטיבה. נראה שהקו מוציא אנשים מהשכונה אל הקניון, לרכבת, למחלף הסירה, הרצליה פיתוח וזה מעולה. עדיין, למרכז העיר אתה חייב להחליף לקו אוטובוס נוסף עקב השינוי, אבל ניחא, כי בבוקר רוב האנשים רוצים לצאת למקום העבודה דרך הרכבת או לעלות על אוטובוס לתל אביב. נראה שהפתרון סביר, בהנחה שהתדירות שלו נשארת גבוהה. על כל פנים, יש שמחה. הזזנו משהו. אני חושב שאנשים יגלו שיש אלטרנטיבה, חלקם ישתמשו בה לפחות חלק מהזמן וזה עשוי לייצר תנועת אנשים וגם שינוי לאורך זמן שהוא מבורך".

למידע על הקו ניתן להיכנס כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. תושב שכונת פיתוח

    תודה לעיריתה רצליה ולמטרופולין שבבת אחת הרגו את קו 13 המהיר והיעיל עבור תשובי מערב העיר. במקום לנסוע ישירות למערב מעכשיו הקו הזה ייתקע בכל פקק אפשרי באין סוף רמזורים ויעש הסיבוב מטפש בשכונת גליל ים שם בוודאי אף אחד לא יעלה עלה אוטובוס .

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר