בור בגליל ים, צילום מאיר בן ריטן

זהירות, בור ענק: סכנה להולכי רגל בגליל ים

תושב הרצליה שגר בסמיכות, מתלונן כבר כשבועיים על בור עצום שפעור ברחוב הרב עובדיה יוסף אך הבור עדיין לא מגודר ולא מסומן: "עלול לקרות פה אסון"

פורסם בתאריך: 10.11.21 08:44

מזה כחודש פעור בור ענק ברחוב הרב עובדיה יוסף בשכונת גליל ים. הבור עומקו כשלושה מטרים והוא ברוחב של כמה מטרים נוספים ונמצא כ-20 ס"מ בלבד ממדרכה שבה עוברים הולכי רגל רבים. הבור אינו מגודר ולא מסומן ומסכן את העוברים ושבים, כולל ילדים ומשפחות שצועדים שם.
מאיר בן ריטן, המתגורר ברחוב הר מירון בנווה ישראל, בסמיכות לאזור, צועד שם מידי בוקר במסלול ההליכה היומי שלו. הוא מספר, כי פנה למוקד העירוני כבר פעמיים ב-25.10 לטיפול. אחרי ששמעו את דבריו וראו את התמונות ששלח, הבטיחו לו במוקד כי העניין יטופל. כעבור שישה ימים, ב-31.10, הוא שוחח שוב עם המוקד, נענה באותה תשובה, ומאז ועד היום לא השתנה מאום. בנוסף, הוא הגדיל לעשות ופנה ישירות לראש העירייה, משה פדלון, פנייה שטרם נענתה נכון לכתיבת שורות אלה.

בור בגליל ים, רחוב הרב עובדיה יוסף, צילום מאיר בן ריטן

בן ריטן מספר: "בהתחלה כשראיתי את הבור לא התייחסתי, מתוך תקווה שיטופל, אבל ראיתי שעברו כמה שבועות וכלום לא קורה. לדעתי כל עוד הבור הענק לא מגודר ולא מסומן הוא מסכן את הולכי הרגל, זו ממש סכנת נפשות. יש שם משפחות שמטיילות עם ילדים בדרך לפארק או סתם נערים סקרנים שמשתעשעים. עלול לקרות פה אסון".

מעיריית הרצליה נמסר: "העירייה פועלת לסגירת הבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר