אופיר עמישי מסיים קורס קצינים מהרצליה

למרות הפציעה והבעיה הרפואית: אופיר עמישי סיים בהצלחה קורס קצינים

הוא בן 21, בן זקונים להוריו, היה יו"ר מועצת התלמידים ולמד בתיכון ראשונים. אופיר עמישי מהרצליה התגבר על כל הקשיים בדרך לטקס המרגש בבה"ד 1

פורסם בתאריך: 15.11.21 08:52

הכירו את בוגר קורס קצינים מחזור 61, אופיר עמישי, שמייצג בגאווה את הרצליה ואת חיל ההנדסה הקרבית. קורס הקצינים הקרביים ביבשה הסתיים בשבוע האחרון בטקס שנערך בבית הספר לקצינים (בה"ד 1) במחנה "לסקוב", במצפה רמון. הטקס התקיים בראשות סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי ובהשתתפות מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך, ומשפחות בוגרי הקורס. במהלך הטקס הוענקו דרגות הקצונה ל-446 הקצינות והקצינים החדשים. דרגותיהם של הקצינים המצטיינים נחשפו על ידי סגן הרמטכ״ל, אלוף הרצי הלוי ומפקד בה״ד 1, אלוף משנה יהודה ואך. בימים הקרובים ישתלבו הבוגרים בתפקידי הקצונה בכל היחידות הלוחמות.

אופיר עמישי הוא בן 21 ומתגורר בהרצליה. הוא בן הזקונים להוריו, ויש לו שלוש אחיות גדולות – שתיים מהן היו קצינות. אופיר למד בתיכון "ראשונים" ובזמנו הפנוי התנדב בתנועת הצופים והיה יו"ר מועצת התלמידים. לפני הגיוס, נפצע אופיר וקרע שתי רצועות בברך. בעקבות זה הפרופיל הרפואי שלו ירד, והוא לא יכל להיות לוחם.

אופיר החליט שהוא לא מוותר על החלום, ועבר 4 ועדות להעלאת פרופיל כדי שיוכל להתגייס לתפקיד קרבי משמעותי. הוא הצליח להעלות את הפרופיל, וביקש להתגייס לחיל ההנדסה הקרבית. באוגוסט 2019 אופיר התגייס, עשה טירונות ומסלול בגדוד 605 ויצא ישירות לקורס מפקדי כיתות. הקשיים של אופיר לא נגמרו שם. באמצע קורס מפקדי הכיתות התגלתה אצלו בעיה רפואית נוספת, אך הוא הצליח לסיים את הקורס כרגיל. כשבחר לצאת לקצונה ולתרום מעצמו עוד עבור המדינה, הבעיה החמירה והוא נאלץ לעבור ניתוח. הפרופיל שלו ירד בפעם השנייה, אך אופיר היה נחוש בדעתו להיות קצין ויהי מה. הוא הצליח להעלות את הפרופיל בפעם השנייה, חזר לגדוד הפיקוד ולאחר 4 חודשים נוספים של שיקום וועדות רפואיות, אופיר יצא למחזור הבא של קורס הקצינים.

"כמפקד, אני מאמין שלפני שאנחנו לוחמים אנחנו בני אדם," מספר אופיר. "כשמבינים את זה ומתייחסים ללוחמים שלך כאנשים, הם מרגישים שרואים אותם ומבצעים את המשימה על הצד הטוב ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר