בשר שהושמד במסעדת פלורה בהרצליה צילום משרד הבריאות

לא ראוי למאכל: הושמדו 73 ק"ג בשר במסעדת פלורה בחוף אכדיה

ליקויים תברואתיים ומוצרי בשר פגי תוקף נמצאו במהלך ביקורת של משרד הבריאות במסעדה בחוף הרצליה. בעלי המסעדה: "אין המקרה מלמד על התפעול היום יומי של המסעדות"

פורסם בתאריך: 17.11.21 08:54

ליקויים תברואתיים וכן בשר ומוצרי בשר שתוקפם פג, שמקורם אינו ידוע, שאינם ראויים למאכל אדם, והעלולים להזיק לבריאות האדם, נמצאו בביקורת שנערכה ביום חמישי האחרון, ה-11.11  במסעדת פלורה בחוף אכדיה בהרצליה. הביקורת בוצעה על ידי רופאה וטרינרית רשותית, מוסמכת היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות.

במהלך הביקורת נמצאו במקום ליקויים רבים. בהוראת הרופאה הווטרינרית הושמדו כ-73 ק"ג בשר ומוצריו בעלי שינויים אורגנולפטיים (טעם, מראה, ריח, מרקם). במשרד הבריאות ציינו: "הטיפול במזון מן החי, אחסונו ושיווקו ללא התנאים הנדרשים בחקיקה וללא עקבות, עלולים להזיק לבריאות הציבור. משרד הבריאות והרשות המקומית ימשיכו לנקוט בצעדי אכיפה כנגד העסק".

בשר פג תוקף במסעדת פלורה בהרצליה צילום משרד הבריאות

אסף קצין, מבעלי מסעדת פלורה, מסר בתגובה: "שותפיי מר אילן אלק, מר זיו שעיה ואנוכי וצוות העובדים היקר והמסור, גאים לשרת את ציבור הלקוחות בעיר הרצליה. אנו משקיעים את מירב המאמצים על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולהפוך את מסעדת הפלורה לשם נרדף לחוויה קולינרית ושירותית. גאוותנו היא על שנים רבות שקיבלנו תשבחות רבות בביקורות רבות של משרד הבריאות. מבלי להיכנס לפרטי המקרה, הגם שיש לנו מחלוקת עמוקה עם פעולת משרד הבריאות במקרה הנקודתי הזה, אין בו כדי ללמד על התפעול היום יומי של המסעדות, ואנו מזמינים בכבוד והערכה כל גורם מקצועי, היום מחר או בכל יום אחר לביקורת נוספת, מכיוון שאנחנו סמוכים ובטוחים שהמסעדה עומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר