פרשת רכבי יוקרה בשרון, תפיסת רכבים, צילום דוברות המשטרה

גורמי פשיעה, רכבי יוקרה וחצי מיליארד שקלים: המשטרה חשפה פרשה חמורה בשרון | צפו

המשטרה פשטה על מגרש של החברה באזור גלילות וכן על בתיהם של גורמי פשיעה בשפלה ובשרון. בעלי החברה, תושבי סביון והרצליה, עוכבו לחקירה בחשד לעבירות של הלבנת הון ומתן אשראי ללא רישיון 

פורסם בתאריך: 17.11.21 16:00

מאבק משטרת ישראל בארגוני הפשיעה ובפשיעה החמורה: משטרת ישראל חשפה חשד לאספקת רכבי יוקרה לגורמי פשיעה והענקת קווי אשראי פיראטיים, בחברה לניהול ציי רכב באזור גלילות. על פי החשד, היקף העבירות עומד על כחצי מיליארד שקלים. לאחר חקירה סמויה ממושכת, פשטו עשרות בלשים וחוקרים ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז בליווי לוחמי מג"ב ואנשי רשות המיסים על משרדים ומגרש של החברה באזור גלילות וכן על בתיהם של גורמי פשיעה בשפלה ובשרון, זאת במסגרת מהלך אוותו כינו במשטרה "מהלך תקיפה כלכלית פורץ דרך".

במסגרת הפעילות אתמול (שלישי) לפנות בוקר, נתפסו על ידי החוקרים עשרות כל רכב במגרשי החברה, כאשר למעלה מעשרה רכבי יוקרה נתפסו בבתיהם של גורמי פשיעה ומקורביהם בשפלה ובשרון.

היכנסו כאן כדי לצפות בסרטון המתעד את הפעילות המבצעית וסיכום של רב פקד דיתי צאלים מהמחלק הכלכלי בימ"ר מרכז

החקירה נפתחה במחלק הכלכלי של הימ"ר בשיתוף אכיפה כלכלית בפרקליטות ויחידת יהלום של רשות המסים, לאחר שעלה במספר חקירות חשד, לפיו גורמי פשיעה עושים שימוש ברכבי החברה בכדי להימנע מפעולות של תקיפה כלכלית נגדם, חילוט או דיווח לרשויות המס. על פי החשד הנחקר, גורמי הפשיעה נוהגים "לקנות" את הרכב בתשלומים רבים, כאשר לאורך כל תקופת התשלום הרכב נשאר רשום על חברת ניהול ציי הרכב. עוד עלה חשד כי החברה מתפקדת כמעין "בנק" פיראטי ובו 'חשבונות' של גורמי פשיעה המשמשים להפקדת כספים, העברות ופעולות פיננסיות שונות המתקיימות בסתר ללא כל פיקוח או אסדרה.

כסף, פרשת רכבי יוקרה בשרון, צילום דוברות המשטרה

פרשת רכבי יוקרה בשרון, תפיסת רכב, צילום דוברות המשטרה

על פי החשד, היקף העבירות המיוחס לחברה נאמד כאמור בכחצי מיליארד שקלים. במסגרת החקירה הגלויה עוכבו לחקירה מספר מעורבים, ביניהם בעלי החברה תושבי סביון והרצליה, בחשד לעבירות של הלבנת הון ומתן אשראי ללא רישיון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר