ניידת משטרה בלילה אילוסטרציה zilber42.gmail.com depositphotos,com

עובדת הותקפה במקדונלדס בהרצליה: "תקפו אותי ברגע ששמעו אותי מדברת בערבית"

סגנית מנהל סניף רשת המזון המהיר בעיר עברה רגעי אימה כאשר הותקפה ביום שישי לדבריה ע"י בני משפחה אחת, המשטרה פתחה בחקירה. מקדונלדס: "מגנים בכל תוקף"

פורסם בתאריך: 29.11.21 13:05

באסמה עלי מחאג'נה, סטודנטית לסיעוד מאום אל-פחם, סיימה משמרת שישי בסניף מקדונלדס בהרצליה באופן לא שגרתי. מחאג'נה, סגנית מנהל הסניף, טוענת שחמישה בני משפחה יהודים הפילו אותה על הרצפה ומשכו בשיערה. לדבריה מדובר בבני משפחה אחת אחת שנכנסו לבצע הזמנה דיגיטלית, אך לא הצליחו. "אמרתי להם 'לנסות שוב', הם שמעו שאני מדברת ערבית ותקפו אותי, הפילו אותי על הרצפה, מרטו את השיער שלי, גידפו אותי בקללות קשות,היה פחד אימים ולא ידעתי מה לעשות, מדובר בבריונות ובגזענות", היא משחזרת את רגעי האימה. היא מוסיפה, כי למזלה, מספר צעירים שהיו במקום הגנו עליה והדפו את התוקפים. משטרה הגיעה למקום והוגשה תלונה במשטרה. הסיפור נחשף לראשונה על ידי פוראת נאסר בחדשות 12.

"אושפזתי בבית חולים למספר שעות, ועכשיו אני חייבת טיפול נפשי ובמצב של לא לחזור לעבודה כרגע", מוסיפה מחאג'נה. בחברת מקדונלדס מיהרו לגנות את המקרה.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת הדיווח אתמול, הגיעו למקום כוחות משטרה ונסיבות האירוע נחקרות. אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ונמשיך לחקור את המקרה על מנת להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשודים".
תגובת חברת מקדונלדס: "מקדונלדס מצרה על המקרה ומגנה בכל תוקף את תקיפת סגנית מנהלת סניף הרצליה. העברנו אתמול למשטרה את כל החומרים המצויים בידנו כולל צילומים ועדויות על מנת למצות את הדין עם התוקפים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר