זריקת ביצים על חנויות בהרצליה צילום פרטי

האם מדובר בתופעה? תלונות על זריקת ביצים לעבר עסקים ובתים

תושבים ובעלי עסקים במרכז העיר מדווחים כי נזרקות ביצים לעבר בתי העסק שלהם וגם לעבר בתיהם. אחד מהם אומר: "אם זה יקרה שוב, אציב מצלמות, אני מצפה שיגבירו את הסיורים כאן"

פורסם בתאריך: 1.12.21 08:31

תושבים במרכז הרצליה כמו גם בעלי עסקים, מתלוננים על תופעה מוזרה במתרחשת באחרונה: זריקות ביצים לכיוון בתי עסק ובתי מגורים. בעל עסק ברחוב סוקולוב במרכז העיר מספר כי בטווח של שבוע הושלכו לכיוון הסטודיו שלו ביצים בשני מקרים שונים. אופק, בעלי סטודיו לאומנויות לחימה ואימוני כושר לנשים, מספר: "במוצ"ש האחרון זה כבר היה המקרה השני. לפני שבוע זו הייתה הפעם הראשונה, הם פגעו בחלון, הביצה נמרחה ולקח לנו הרבה זמן לנקות ולהסיר את הריח שהיה בסטודיו. בשבת האחרונה הם קצת החטיאו, פגעו נמוך מידי למזלי, אבל המזגן הסריח. למזלי, זה לא נכנס פנימה, כי שמרתי על חלונות. אם זה יקרה עוד פעם אחת אני אציב מצלמות".
פנית למשטרה?
"האמת, גם אם אני אתפוס את האירוע בסרטון, אני לא מאמין שהמשטרה תעשה משהו, גם עם דברים חשובים יותר היא לא מתמודדת. אם יהיו יותר סיורים בעיר, אז אולי זה ירתיע. במידה וזה ימשיך, אני אתקין מצלמות, כדי לפחות לזהות מאיזה כיוון הם באים ובאיזה שעות בערך ביממה. שמתי לב שהזריקות מגיעות מכיוון רחוב השומר".

מספר תושבים נוספים התלוננו השבוע על התופעה, ואחת מהם התגוררת ברחוב סוקולוב, סיפרה: "גם אני חוויתי מקרה דומה, גם לעברנו זרקו ביצים, גם בבניין וגם בחניון שלנו".תגובת עיריית הרצליה  תובא כאן כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר