יום הולדת לאפי הנמר צילום פרטי

"מרגיש צעיר לגילי" | תגידו מזל טוב וצפו בחגיגה: יום הולדת 49 לאפי הנמר

אפרים חלאסגי מהרצליה, המוכר יותר כאפי הנמר, חגג יום הולדת בפארק העירוני: "שמחנו, רקדנו ושיחקנו משחקי חברה, הגיעו מכל הארץ", הוא מספר ומסביר מדוע לא רואים אותו במגרשים

פורסם בתאריך: 6.12.21 14:39

תגידו מזל טוב לאפרים חלאסגי, הידוע יותר בכינויו אפי הנמר, לרגל יום הולדתו ה-49. תושב הרצליה, המזוהה שנים רבות עם קבוצת הכדורגל של מכבי הרצליה כאחד מאוהדיה האדוקים וכמי שמלווה אותה לכל מגרש, תוך כדי שהוא נוטה על ראשו כובע בובה של נמר, ציין את האירוע בפארק העירוני בהרצליה. עשרות תושבים ומכרים הגיעו לחגוג עימו ביום שמחתו, וריגשו אותו מאוד. לכבוד המאורע אף פתח אפי קבוצת וואטסאפ ייעודית תחת השם המקורי – 'יום הולדת לאפי'.

אפי הנמר מספר: "באו מכל קצוות הארץ, עפולה, באר שבע, נס ציונה, רמת השרון. היו כ-50 איש. הודעתי על כך ברשתות החברתיות. היה מאוד שמח, הרימו אותי באוויר, שמענו מוזיקה, רקדנו, שיחקנו משחקי חברה, מאוד התרגשתי והיה כיף גדול. זה הפך להיות מסורת, בכל שנה אני חוגג ככה. חגגנו משעה שתיים בצהריים ועד שבע בערב".

איך זה להיות בן 49?
"מרגיש צעיר לגילי. יש כאלה בגיל הזה שלא עושים ספורט ולא פעילים, אני בכושר, מתאמן בחוג הישרדות. לא מלחיץ אות בכללי גם גיל 50".

מה דעתך על מכבי הרצליה השנה?
"כבר עזבתי אותה, לא הולך למשחקים, אין מה לראות. במקום ללכת למשחקים, אני עובד כמוכר ארטיקים ועושה כסף".

הפועל הרצליה היריבה העירונית בצמרת, היא תעלה ליגה?
"לא, זו אפיזודה חולפת, עד שהקבוצות האחרות ילמדו אותה. אני מאוד מקווה שלא יעלו ללאומית. בכל אופן, היריבות בין המועדונים עדיין קיימת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר