גינת שעשועים הר עצמון ביד התשעה, צילום באדיבות התושבים

רחוק מלשעשע: ליקויים רבים בגינת שעשועים מרכזית ביד התשעה

תושבים בשכונה מתלוננים על תאורה חלשה, מחסור בספסלים ומתקן רעוע ומסוכן בגינת הר עצמון. "הורים לא יכולים להגיע עם הילדים ליהנות בגינה", הם אומרים

פורסם בתאריך: 8.12.21 07:50

תושבים בשכונת יד התשעה מעלים טענות רבות על הזנחה וחוסר טיפול בגינת שעשועים הר עצמון. התלונות הן על תאורה חלשה שלא נותנת מענה לאזור המרכזי של מתקני השעשועים, מיעוט ספסלים לעשרות הורים שמגיעים עם ילדיהם מידי יום ורוצים להישאר וללוות אותם, ומתקן משחקים אחד רעוע ורופף.

אחד התושבים, המתגורר עם משפחתו בסמיכות לגינה, מספר: "בכל הגינה יש ארבעה ספסלים סך הכל וזה עבור 50 הורים שמגיעים. באזור המרכזי שצופה לעבר הילדים יש רק שני ספסלים, אחד בפינה מחוץ לשדה ראייה לילדים שמשחקים. זה נחשב גן עמוס ומרכזי, אין מספיק ספסלים ביחס לגודל של הגינה וכמויות האנשים. פנייה אחרונה למוקד העירוני נעשתה לפני כחודשיים ובעבר היו כמה וכמה פניות, אבל לא עושים כלום. אחד המתקנים של המשחקים רופף ומסוכן, באו לעשות צבע אבל לא תיקנו אותו, הכל קוסמטי. מבחינת תאורה יש שלושה פרוז'קטורים, אחד מאיר לכניסה ואחד לשביל ובאזור המרכזי של השעשועים יש תאורה אחת חלשה מאוד וזה רחוק מאוד מלהספיק. בגינה שלי בבית יש יותר תאורה וזה ככה מעל שנה. עכשיו יש לזה יותר משמעות כי זה שעון חורף ובשעה ארבע וחצי מתחיל להחשיך, הורים לא יכולים להגיע עם הילדים ליהנות בגינה".
תגובת הרצליה תובא לכשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר