אילוסטרציה של קנאביסTeriVirbickis depositphotos.com

אישום: תושב הרצליה גידל קנאביס בדירה ברעננה, וגם גנב חשמל

שימו לב מה נתפס בדירה בה התגורר: 6 שנאים, ברזנט שחור, 2 שעוני אוויר, 3 מנורות לד, 29 מנורות רגילות, 5 מאווררים לבנים קטנים, 3 מפוחים, וכן 166 שתילי סם מסוג קנאביס

פורסם בתאריך: 9.12.21 08:21

צעיר תושב הרצליה גידל קאנביס בדירה ברעננה, השבוע הגישה נגדו המשטרה כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא. כעת מואשם הצעיר, בשנות ה-30 לחייו, פרט לגידול קאנביס שלא לצריכה עצמית, גם בגניבת חשמל בדירה ברחוב חנקין ברעננה, בה גם התגורר.

על פי כתב האישום, במועד שאינו ידוע במדויק ועד ליום 29.11.21, גנב הצעיר חשמל בכך שפירק את לוח מונה החשמל של הדירה, חתך חוט פאזה וחיבר אותו ישירות ללוח החשמל הפרטי וחיבר שני לוחות חשמל משניים בתוך חדרי הדירה. במהלך תקופת הצריכה, גנב הצעיר חשמל בסך כולל של 22,637 שקלים.

בהמשך כתב האישום נטען כי ב-29.11 בשעה 19:50 או בסמוך, בוצע בדירה חיפוש, במסגרת צו חיפוש ונתפסו במקום: 6 שנאים, ברזנט שחור, 2 שעוני אוויר, 3 מנורות לד, 29 מנורות רגילות, 5 מאווררים לבנים קטנים, 3 מפוחים, לוח בקרת חשמל, מאוורר שחור גדול, 18 נורות, טלפון נייד מסוג אייפון, טלפון נייד מסוג סמסונג וכן 166 שתילי סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל כולל של 765.27 גרם נטו.

בסיכום כתב האישום נכתב עוד כי במעשיו המתוארים של הצעיר, הוא נטל במזיד או במרמה חשמל שאינו זכאי לו, גידל סמים מסוכנים וכן החזיק בכלים להכנת סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית וזאת בלא שהדבר הותר בפקודה, בתקנות לפיה או באישור מאת המנהל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר