יניב עומסי ז"ל, צילום מהפייסבוק

אבל גדול: יניב עומיסי מ'הפלאפל של יניב' נפטר מקורונה

לאחר חודשים של מאבק במחלה, נדם ליבו של יניב עומסי. ירון עולמי: "יניב היה איש חסד של אמת, שתמיד נתן מעצמו לחבריו ולמען הכלל. יניב יחסר לנו מאוד"

פורסם בתאריך: 9.12.21 08:40

אבל כבד: יניב עומיסי, הבעלים של הפלאפל של יניב בשכונת נווה עמל, נפטר אמש (ד') ממחלת הקורונה. עומסי חלה ואושפז במצב קשה מאוד לפני כשלושה חודשים, והיה מורדם ומונשם.
חן עומיסי, אחיו, פרסם מיד לאחר היוודע דבר מותו של יניב את ההודעה הבאה: "ברוך דיין האמת. בצער רב ובלב שבור אני מודיע על פטירתו של אחי יניב עומיסי לפני מספר דקות לאחר שנלחם 3.5 חודשים בנגיף הקורונה והשלכותיו. מועד ההלוויה יפורסם בהמשך. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים ויהא מליץ יושר עלינו מלמעלה".
כזכור, בעת שחלה יניב, נסגר זמנית המקום ברחוב כצנלסון בעיר ואף היה בסכנת סגירה לצמיתות, או אז, אחיו התגייסו להצלת המקום. לאחר כחודש הם פתחו שוב את המסעדה, לא לפני שחן עומסי פנה לקהל באופן מרגש: "החלטנו להפעיל את הפלאפל, על מנת שהעסק יחזיק את עצמו ואת המשפחה של יניב וכן על מנת שכשיניב יתעורר בעזרת ה' הוא לא יתעורר לחורבן כלכלי שממנו יהיה לו קשה להתאושש. כל שאנחנו מבקשים הוא שתגיעו ותמשיכו לאכול את הפלאפל הטעים של יניב וכך תעזרו ליניב ביום שאחרי הקורונה (שאנחנו כל כך מייחלים ומקווים שיגיע)".
בשכונת נווה עמל ספדו לו: "בשם משמר השכונה אנחנו מצטערים וכואבים לשמוע על פטירתו של יניב עומיסי. יניב היה איש טוב לב, איש עבודה קשה ותמיד ידע לעזור ועם חוש הומור בריא. מתנדבי המשמר היו מגיעים בלילות חמישי, ושישי לפנות בוקר בזמן המשמרת וזוכים לפיתות טריות מעשה ידיו. מחזקים את ידי המשפחה. ת.נ.צ.ב.ה".

חבר המועצה ירון עולמי אמר: "יניב עומיסי היה חבר טוב וקרוב, אדם עם לב זהב, אכפתי ואהוב על הבריות. כל הזמן איך לתת, איפה לתרום, מתן בסתר, אירועי צדקה, עזרה בקהילה. איש חסד של אמת, שתמיד נתן מעצמו לחבריו ולמען הכלל. הפלאפל שלו בנוה עמל הפך למוסד, ומקום מפגש לכל החברים.
תמיד איש נעים הליכות, חבר אמיתי, לכל דבר ועניין. כולנו נרתמנו עם אחיו לעזור לעסק ולמשפחה כשהקורונה היכתה. לצערנו הסיבוכים ניצחו אותו, ואחרי מאבק של חודשים גופו לא עמד בזה. נשבר הלב שבחור כ"כ צעיר נקטף בדמי ימיו, וילדים צעירים נשארים יתומים. אבידה קשה מאוד, הלב פשוט נשבר.
יניב יחסר לנו מאוד – לכל חבריו, אוהביו, בהרצליה ובכלל. יהי זכרו ברוך לעד".

יניב ז"ל יובא למנוחות היום בשעה 14:00 בבית העלמין העירוני בהרצליה. ההלוויה תצא ב-13:00 מבית הכנסת "נחלת צבי" בהרצליה.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמיר בורנשטיין

    תנחומי למשפחה. הכרתי את יניב כאשר גרנו בשכונה , איש טוב, נעים, מצחיק, הייתה לנו שפה משותפת.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר