סטודנטים למען סטודנטים, צילום נדב גלעדי

מיזם הסטודנטים נתקע בגלל מחסור בנהגים מתנדבים

סטודנטים מאוניבסיטת רייכמן מאתרים ברשת ריהוט וציוד שאנשים תורמים ומעבירים אותו לסטודנטים וחיילים בודדים שזקוקים לו. עתה הם יוצאים בקריאה לסטודנטים נוספים להתנדב, בעיקר להובלת הציוד

פורסם בתאריך: 15.12.21 17:09

סטודנטים של אוניברסיטת רייכמן קוראים לסטודנטים נוספים מעל גיל 24 מאזור השרון וגוש דן לתרום מזמנם ולסייע בהובלת ריהוט וציוד עבור סטודנטים וחיילים בודדים בהרצליה שזקוקים לכך. "העמותה פעילה, כרגע אנחנו מחפשים נהגים כדי להוציא הובלות", אומר פז גרוברג, רכז הפעילות בעמותת GIVIT' – סטודנטים למען סטודנטים'. מדובר בציוד שאנשים מוסרים, ולמיזם יש מתנדבים שתפקידם למצואת הציוד באינטרנט ולהעבירו לסטודנטים וחיילים בודדים שזקוקים לו.

המיזם, לו זו השנה השישית, צמח מתוך אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת רייכמן, אז המרכז הבינתחומי בהרצליה. השנה מתברר, הפעילות תקועה. בארגון מספרים: "השגנו עגלה, גייסנו מעט כסף, פרסמנו ברחבי הקמפוס ולאט לאט הגיעו עוד ועוד בקשות של סטודנטים שזקוקים לעזרה ורצונות של סטודנטים לקחת חלק בתכנית. סיימנו שנת פעילות חמישית עם 70 מתנדבים פעילים, קרוב למאה סטודנטים נתמכים ומאות פריטים שנמסרו עד כה. היום Givit מתחילה שנה שישית עם עוד הרבה עשייה בדרך ליצירת מציאות טובה יותר".

פז גרוברג, אשר מרכז זו השנה הראשונה את הפעילות יחד עם עדי שר, מספר: "דווקא השנה טרם התחלנו בפעילות, כי לא הצלחנו לגייס נהגים. פעילות ההובלות כרגע בהקפאה, אנחנו מחפשים נהגים ומקווים שכמה שיותר יפנו אלינו ולבנות מאגר. כרגע מי שבא ברוך הבא. במקביל אנחנו גם בתהליך התרחבות עם סניף נוסף בירושלים, שם זו שנה שנייה למיזם. ראינו כי טוב, ויש היענות מדהימה במשך השנים וכמה זה עוזר ומקל על הסטודנטים, חשבנו, למה שזה יהיה רק בהרצליה?"

 

מה מאפיין את הפעילות שלכם?
"בעיקר הובלת ציוד על מנת להקל על הסטודנטים להתרכז בלימודים. אם זה שולחנות, ארונות, מקררים, מיטה. במקרים מיוחדים אפילו תרמנו אוכל ובגדים. לרוב ההובלות הן בשבת. הכל תרומות, יש לנו צוותי מחפשים שעובדים במשמרות שבועיות וסורקים את האינטרנט".

איך נוצר הקשר ביניכם לסטודנטים?
"יש טופס באתר למילוי בצורה חצי אנונימית. מישהי מטעמנו אמונה על הטיפול בפניות, והכל נעשה בצורה דיסקרטית, המוביל שמביא את הציוד לא יודע למי הוא מגיע".

יש קריטריונים?
"כן, זו לא עזרה לכל אחד. מוודאים שמדובר למשל בחייל בודד שעלה לארץ, או מלגאי. כמובן שכולם צריכים להיות סטודנטים".

להתנדבות או תרומה ניתן לפנות במייל ל[email protected]


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר