אילוסטרציה, גבר עם קביים, צילום lightwavemedia depositphotos.com

תושב הרצליה מעד בגלל הפרשי גובה במדרכה. הפיצוי: 117 אלף שקלים

תחילה הציעה העירייה לתושב פיצוי בסך 15 אלף שקלים. עו"ד שלי רביב שייצגה אותו: "כאשר אדם נפגע ממפגע במרחב הציבורי, הוא זכאי בדרך כלל לפיצוי בגין כל נזק שנגרם לו"

פורסם בתאריך: 20.12.21 08:02

תושב הרצליה כבן 40, אשר עובד בתחום ההייטק, מעד כתוצאה מהפרשי גובה במדרכה במרכז צמרות בעיר בחודש מאי 2019. כתוצאה מהמעידה במדרכה, נגרמו לתושב חבלות משמעותיות בקרסול והוא התהלך תקופה ממושכת באמצעות קביים, כולל דלקות חוזרות ונשנות. מומחה רפואי קבע לו 10% נכות. בתחילת הדרך, עיריית הרצליה הציעה לנפגע סכום נמוך בהרבה, של 15,000 שקלים בלבד.

עורכת הדין שלי רביב, תושבת העיר הרצליה, מתמחה בתיקי נזקי גוף וביטוח, אשר ייצגה את הנפגע, סירבה להצעת העירייה והורתה לה להגיש כתב הגנה לצורך שמיעת ההליך בבית המשפט. לאחרונה, ולא לפני משא ומתן ממושך, הושג לנפגע פיצוי משמעותי בסך של 117,550 שקלים. יצוין, כי זמן קצר לאחר שדיווח התושב על המפגע, תיקנה עיריית הרצליה את המדרכה.

עורכת דין שלי רביב, צילום פרטי

 

עורכת הדין רביב אמרה: "חשוב כי הציבור יהא מודע לזכויותיו. כאשר אדם נפגע כתוצאה מקיומו של מפגע במרחב הציבורי, כמו לדוגמה, ממדרכה שבורה, רצפה רטובה בסופר או בקניון, בור בקרקע או הפרשי גובה בדרך הציבורית – אז הוא יהא זכאי, בדרך כלל, לפיצוי בגין כל נזק שנגרם לו. לאחר קרות התאונה, חשוב לצלם את המפגע ממספר זוויות, ללכת מיד לקבלת טיפול רפואי ולספר לרופא כי נפגעתם מהמפגע. כמו כן, חשוב לשלוח מכתב לגורם שאחראי על המרחב הציבורי, אשר ממנו נפגעתם ולדווח על הפגיעה. אני ממליצה לפנות לעורך דין הבקיא בתחום על מנת שיסביר לכם, כבר בראשית ההליך, כיצד עליכם לפעול כדי למצות את מלוא הזכויות שלכם".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה מכבדת את החלטת בית המשפט".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר