המסוק שהתרסק סמוך ליקום, צילום פרטי

מייסד מובילאיי, פרופסור אמנון שעשוע, נפצע בהתרסקות מסוק בשרון

התאונה אירעה במהלך טיסת אימונים ונסיבות התאונה נחקרות. פרופ' שעשוע נפגע בגפיו באורח קל ופונה במסוק לשדה התעופה בהרצליה, שם טופל על ידי צוות מד"א

פורסם בתאריך: 19.12.21 12:44

נשיא ומנכ"ל חברת מובילאיי, פרופ' אמנון שעשוע, בן 61, נפצע הבוקר באורח קל עם התרסקות כלי טיס מסוק מסוג בל (bell) 206 סמוך לקיבוץ יקום באזור השרון. הוא פונה להמשך טיפול בשדה התעופה בהרצליה הסמוך עם חבלה בגפיים. נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות התאונה האווירית.
גד רגב חוקר תאונות אוויריות ראשי במשרד התחבורה אמר מיד לאחר האירוע: "נפתחה חקירה, התאונה אירעה באזור יקום עם כלי טיס מסוג בל bell 206 תוך כדי טיסת אימונים. כרגע אנחנו בודקים את סיבת התאונה".

בשעה 09:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פציעתו של פרופסור שעשוע, בהתרסקות כלי טיס סמוך ליקום, משם הוא הובא במסוק לשדה תעופה הרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי כשהוא נפגע באורח קל עם חבלה בגפיים.

 

פרופסור שעשוע הקים ב-1999 את חברת "מובילאיי" שעוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות סיוע מתקדמות לנהג רכב פרטי. בשנת 2014 הונפקה החברה בבורסה של ניו יורק בשווי של 5.8 מיליארד דולר, ועד היום מדובר בהנפקה הישראלית הגדולה ביותר בכל הזמנים. לפני ארבע שנים נמכרה החברה לאינטל בסכום כולל של יותר מ-15 מיליארד דולר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר