עיריית הרצליה צילום עזרא לוי
עיריית הרצליה צילום עזרא לוי

הארנונה בהרצליה תעלה ב-0.96 אחוז, פחות מההעלאה האוטומטית. כץ: "צחוק מהתושבים"

בעוד משה פדלון מתגאה במהלך, אומרים באופוזיציה: "כבר עם פרוץ הקורונה דרשנו לא להעלות את הארנונה בכלל"

פורסם בתאריך: 20.12.21 10:50

עיריית הרצליה תעלה את הארנונה בשנת 2022 ב-0.96 אחוזים, שיעור הנמוך מההעלאה האוטומטית עליה הודיע משרד הפנים, ועומדת על 1.92 אחוז. זאת לאחר שמשרד הפנים ומשרד האוצר אישרו את הבקשה החריגה שהגישה העירייה.

הבקשה של העירייה הוגשה בחודש יולי האחרון ואושרה לאור העובדה שהרצליה היא רשות איתנה עם יציבות כלכלית. מידי שנה קובעים משרדי האוצר והפנים את שיעור ההעלאה האוטמטי, שנקבע תוך שקלול פרמטרים שונים במשק. עיריות המעוניינות להעלות בשיעור גבוה יותר, נמוך יותר, או להעלות בכלל, מגישות בקשה חריגה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "תושבי הרצליה יודעים שאנו בעירייה עושים הכל למענם ולמען שיפור איכות החיים בעיר. אני מודה למשרדי האוצר והפנים שאישרו את הבקשה החריגה שהגשנו בדבר הפחתת תעריפי הארנונה. האישור מצביע על האמון הרב שהמדינה רוכשת לעיר הרצליה, שמדי שנה מקבלת את דירוג האשראי הגבוה ביותר לאיתנות ויציבות כלכלית".

מאיה כץ, צילום אלעד גוטמן

מאיה כץ, יו״ר האופוזיציה, אמרה: "ההחלטה שמשה פדלון מתגאה בה היא בעיקר עבודה בעיניים על התושבים במשחקי מספרים ואחוזים. העובדות הן, שהאופוזיציה דרשה כבר עם התפרצות מגפת הקורונה לפני כשנתיים, לא להעלות את הארנונה בכלל, מהלך אפשרי וישים, אבל ראש העיר התנגד. בהרצליה מתגאים שעשו הנחה, אבל בעצם העלו את הארנונה זו השנה השנייה ברציפות, כדי שיוכלו להגיד שהורידו אותה וחושבים שהתושבים לא מבינים שעושים מהם צחוק״.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר