שלמה ג'רבי ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אבל גדול: שחקן העבר ותושב הרצליה, שלמה ג'רבי, הלך לעולמו

מי ששיחק שנים במדי מכבי תל אביב והתגורר בעיר קרוב לחמישים שנה נפטר ביום שישי לאחר שהיה מונשם ומורדם במשך כחודש. רעייתו אורלי: "אין הרבה אנשים כאלה ולא יהיו"

פורסם בתאריך: 27.12.21 14:59

אבל כבד על מותו של שלמה ג'רבי ביום שישי האחרון, בגיל 69. ג'רבי ז"ל הותיר אחריו אישה, אורלי, ו-4 ילדים. הוא אושפז בבית החולים איכילוב לפני כחודש עקב הסתבכות של דלקת ריאות, הוא הורדם והונשם, מצבו החמיר בסוף השבוע וביום שישי נפטר. הלווייתו נערכה בבית העלמין בגליל ים במוצ"ש, כ-500 איש הגיעו ללוות את ג'רבי ז"ל בדרכו האחרונה.

שלמה ג'רבי ז"ל, ורעייתו אורלי, צילום באדיבות המשפחה

רעייתו אורלי, שליוותה אותו במשך 50 שנה, מתקשה להיפרד: "היינו נשואים 50 שנה, מגיל 14 אני איתו. כשהתחתנו עברנו להרצליה, במקור שנינו ילידי ת"א, כבר גרים 48 שנה כאן. לפני 8 שנים איבדנו בת, הוא בטח נפגש איתה למעלה. במוצ"ש הייתה ההלוויה, לא האמנו שיגיעו בכלל אנשים בשעה כזו, היו אולי 500 איש, המון אנשים מילאו את אולם ההספדים".

ממה הוא נפטר?
"שלמה היה מושתל כליה, הייתה לו גם סוכרת ואז חלה בדלקת ריאות מאוד קשה, אושפז חודש באיכילוב. אחרי שבוע הרדימו והנשימו אותו, היה מורדם במשך שלושה שבועות. בשלב מסוים הוציאו את ההנשמה, כי חשבו שיוכל לחזור לנשום בכוחות עצמו, אבל זה לא קרה. בשישי בבוקר קראו לנו ובישרו שהמצב לא טוב. הוא שוב הורדם והונשם. אחה"צ עשו לו החייאה במשך שעה, אבל הוא לא שרד".

 

 

 

 

שלמה ג'רבי, יליד 1952, ערך בגיל 17 את הופעת הבכורה שלו במכבי ת"א בעונת 1969/70 בסיומה זכתה הקבוצה באליפות ובגביע המדינה. הוא זכה עם הקבוצה גם באליפות אסיה למועדונים ב-1971. הוא שיחק בבוגרים של מכבי תל אביב במשך שתי עונות בהן זכה ב-3 תארים, ערך 30 הופעות בכל המסגרות וכבש 6 שערים. בהמשך הוא עבר להכח ר"ג וזכה איתה באליפות בעונת 1972/3. לאחר מכן נדד לבית"ר ירושלים איתה זכה בגביע המדינה ב-1976.

"איבדתי את הבן אדם הכי יקר בעולם", אומרת אורלי בכאב עצום. "הוא היה בעל למופת ואבא מדהים, נתן הכל למען המשפחה. גם כשחקן היה מצטיין. אין הרבה אנשים כאלה ולא יהיו. אין מספיק מילים לתאר אותו".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר