שמעון סלע ז"ל צילום פרטי

הלך לעולמו הסנדלר המיתולוגי של הרצליה, שימי סלע ז"ל

תושבים רבים הכירו את סלע ז"ל שעבד במשך עשרות שנים בחנות צנועה בפסאז' רובין. האח נתי: "לא היו לו שונאים, פשוט כולם אהבו אותו"

פורסם בתאריך: 5.1.22 14:33

אבל כבד בהרצליה: שמעון סלע, שימי בפי כל, נפטר בשבוע שעבר לאחר מאבק במחלת הסרטן, כשהוא בן 70 במותו. סלע ז"ל הותיר אחריו אישה ו-4 ילדים. הוא מוכר מאוד בהרצליה ונחשב לסנדלר המיתולוגי של העיר: סלע ז"ל עבד עשרות שנים בחנות הצנועה ברחוב סירקין 3 בפסאז' רובין בהרצליה.

אחיו נתי, מדבר על האובדן המשפחתי: "שימי היה אדם מאיר פנים, חייכן וותרן, היה מלא סיפורים מעניינים. כל אחד שנכנס לחנות היה מקבל חיוך ומילה טובה. אחי היה איש ענו, נעים הליכות, לא היו לו שונאים, פשוט כולם אהבו אותו".

שמעון (שימי) סלע ז"ל גדל בהרצליה מאז שנות החמישים. הוא התגורר בה במשך מספר עשורים עד שעבר לנתניה. החנות המשיכה לפעול כרגיל בהרצליה, אתמול קמה המשפחה מהשבעה. נתי מספר כי לאורך שבעת הימים הגיעו אלפי מבקרים לבית המשפחה.

מה אפיין את שימי יותר מהכל?
"היה מאיר פנים, חייכן, פשוט אוהב את הבריות כל אחד באשר הוא וכמובן אפיינה אותו נתינה בסתר, עושה הכל בצנעה".

נתי מספר: "אזכור את המפגשים איתו, השיחות, הבדיחות, שיחקנו לא מעט פעמים טניס ושש בש, יש המון זכרונות. להיות במחיצתו זו חוויה של רוגע, לצד סיפורים מעניינים, כל מפגש היה מעניין".

 

שימי סלע ז"ל היה אחד מתוך 11 אחים ואחיות. אח נוסף, אלי, מספר: "התחושות קשות, לא מאחל לאף אחד לעבור את זה. מאוד קשה, במיוחד שהיינו קולגות, משתפים חויות על העבודה שלנו, עכשיו מאוד קשה, אולי הזמן ירפא. שימי היה עבורי מודל לחיקוי ואני גאה שהיה לי ממי ללמוד וגם מאבא שלי".

תושבים רבים בהרצליה שהתבשרו על מותו של הסנדלר האהוב, כאבו את לכתו. אחד כזה, ירון הלל, שהכיר אותו שנים רבות, מספר: "הייתה בינינו היכרות רבת שנים, הייתי מביא לו פריטים לתיקון. היה בו קסם של ילד וניצוץ. כשהיית נכנס אליו לחנות זה כאילו הזמן עמד מלכת. תמיד היה מסביר פנים ודיבר יפה. היה מטפל במסירות גם בפריט הכי קטן, לא היה סיכוי שהיה מחזיר משהו שהוא לא מתוקן עד הסוף. ממש כואב לי, לאנשים כאלה מגיע לחיות עד 120 ויותר. תמיד היה יושב כפוף כזה באותה תנוחה, אדם כן, אמיתי וישר, הוא היה מאוד חשוב לי ונגע בי".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר