רונן וסרמן חבר מועצת העיר הרצליה, צילום פרטי
רונן וסרמן חבר מועצת העיר הרצליה, צילום פרטי

הישג לרונן וסרמן: יקבל את התקציב בקובץ אקסל לפני הישיבה

חבר המועצה הגיב בסיפוק: "סוף סוף ניצחון מוניציפלי לאחר כשלוש שנים של בקשות אינסופיות לקבל את תקציב העירייה לפני ישיבת מועצת העיר"

פורסם בתאריך: 30.1.22 08:52

הישג לחבר מועצת הרצליה מטעם האופוזיציה, רונן וסרמן. לאחר שלוש שנים בהן התעקש על קבלת פירוט תקציב העירייה טרם ישיבות התקציב בקובץ בפורמט אקסל, ולאחר שנדחה לדבריו שוב ושוב על ידי עיריית הרצליה, התבשר לאחרונה חבר סיעת יש עתיד במועצת העיר, כי לקראת ישיבת התקציב הבאה, יזכו חברי המועצה לקבל את התקציב על גבי קובץ אקסל.

יש לציין, כי עד כה, נהגה העירייה לחלק חוברות עבות כרס בנות מאות עמודים כל אחת טרם ישיבת התקציב. וסרמן עירב במאבקו את משרד הפנים, שדרש מעיריית הרצליה תגובה לדרישת חבר המועצה. ב-30.12.21 התקבל מכתב פנייה ממשרד הפנים עבור מנכ״ל עיריית הרצליה אהוד לזר וגזבר העירייה רוני חדד, בו מכותב גם ראש העיר משה פדלון, זאת בהמשך למכתבו של רונן וסרמן שבועיים קודם: "לאור פנייה נוספת של חבר המועצה רונן וסרמן לאחר אישור התקציב בעניין קבלת קובץ אקסל לפני אישור תקציב גם להבא, נבקש תגובתכם לפנייה עד 1.2.22". ב-19.1.22 השיב גזבר העירייה, רוני חדד: "לאחר ששקלנו פעם נוספת, אנו נעביר את תקציב העירייה לשנת 2023 בקובץ אקסל טרם הדיון במועצת העיר".

רונן וסרמן הגיב בסיפוק: "סוף סוף ניצחון מוניציפלי לאחר כשלוש שנים של בקשות אינסופיות לקבל את תקציב העיר לפני ישיבת מועצת העיר, שבה מצביעים על התקציב, כדי לקבל אותו בצורת אקסל, זאת כדי שאוכל לבדוק ולראות את הדברים. במהלך השנים האלה העירייה התעקשה שלא להעביר את הקובץ כאקסל, אלא רק לאחר הישיבה שאליה היינו אמורים להתכונן. בפועל, לא יכולנו להגיע מספיק מוכנים לישיבה, ועכשיו, בזכות שינוי ההחלטה, לקראת ישיבת תקציב 2023 נהיה מוכנים עם כל השאלות הנכונות".

 

למה יש עדיפות לראות את הקובץ באקסל על פני חוברת?
"כל חוברת זה בעצם ספר ענק עם 300 עמודים, ואתה מתקשה למצוא סעיף מסוים או משהו שדומה לו, או מקביל אליו, צריך לדפדף הלוך ושוב בין מאות עמודים. לא נוח, לא מקצועי ולא מאפשר לנו לעשות את העבודה שלנו בצורה יעילה".

כמה זמן לפני ישיבת התקציב הבאה אתה מצפה לקבל את הקובץ?
"אני מצפה לקבל את הקובץ לפחות שלושה שבועות לפני הישיבה".

מעיריית הרצליה נמסר: "עד כה הדבר לא התאפשר היות ותקציב העירייה מגובש מתוך מערכת עירונית והעברת קבצים דינמיים הייתה מקשה על הליך בניית התקציב. בתום עבודת מטה בנושא והתאמת המערכות השונות, ניתן יהיה להפיק קבצים אחודים לצורך עיונם המקדים של חברי המועצה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר