מאיה כץ ודין, צילום פרטי

"בכיתי מהתרגשות": תגידו מזל טוב למאיה כץ ולבעלה להולדת הבן הבכור

"אי אפשר להסביר את התחושות במילים. הכי קרוב לזה שאני יכולה לתאר זה אהבה, אושר, שמחה", אומרת כץ ומבהירה שהיא לא לוקחת פסק זמן מהעשייה המקומית כיו"ר האופוזיציה וחברת מועצה

פורסם בתאריך: 3.2.22 09:31

תגידו מזל טוב לחברת המועצה ויו"ר האופוזיציה בהרצליה, מאיה כץ, ולבעלה, על הולדת בנם הבכור, דין. כץ (35) ילדה בהצלחה בבית חולים מאיר בכפר סבא לפני תשעה ימים. למי שתהה, הרך נולד במשקל 3.230 קילו. היא ידועה בזירה הפוליטית כאדם שקול, שאינו מתרגש בקלות, אולם תהליך ההיריון והלידה הוציאו ממנה אמוציות יוצאות דופן. חברת המועצה מתארת תחושות עילאיות ומציינת כי תמשיך למלא את תפקידה במועצת העיר באופן רציף. וכן, היא חושבת שהאימהות תעניק לה זווית שונה ותתרום לעשייה המוניציפלית שלה.

ברכות מאיה, איך התחושות בימים הראשונים אחרי הלידה?
"אי אפשר להסביר את התחושות במילים. הכי קרוב לזה שאני יכולה לתאר זה אהבה, אושר, שמחה. כל מי שמכיר אותי יודע שאני אני לא בן אדם שמתרגש בקלות כל כך, ואחרי הלידה פשוט בכיתי בהתרגשות בלי הפסקה. הפגישה הזו בפעם הראשונה עם הילד שלך היא קסומה ובלתי נשכחת".

את יוצאת לחופשה מהפוליטיקה?
"לא. ראשית, אזכיר שלהיות חברת מועצה וגם יו"ר האופוזיציה זה בהתנדבות מלאה ומבחירה אישית ולכן בעולם הציבורי אין חופש. בנוסף לתפקידי כיו"ר האופוזיציה, אני מכהנת כמנכ"לית חברת פרומרקט, אשר ממנה יצאתי לחופשת לידה. אין מניעה מלשלב את תפקידי החדש כאמא במקביל לפעילותי הציבורית. אפשר לראות בעולם ובארץ נשים רבות שנמצאות בתפקידים בכירים גם במגזר הציבורי וגם בפרטי, שמשלבות את האימהות והקריירה בהצלחה גדולה".

 

לדעתך ההורות תשפיע על העשייה הפוליטית שלך?
"הסיבות שבגינן נכנסתי למועצת העיר לפני יותר מ13 שנים, הערכים והרצון להיות משרתת ציבור, לא השתנו ותמיד פעלתי למען כלל האוכלוסייה, ואין ספק שאני מצפה שהאימהות הטרייה תביא עמה זוויות חדשות שיוכלו רק להעמיק את דרך ההסתכלות בתחומים נוספים. בסוף, המטרה שלנו לעשות כמה שיותר טוב במקום שבו נולדנו, חונכנו וגדלנו – בהרצליה. לפעול עבור ההורים, הסבים והסבתות שלנו, עבור הילדים שלנו, עבור צעירי העיר ולמען כולנו".

כץ מציינת שקיבלה ברכות מאנשים רבים בהרצליה: "ראש העירייה בירך ושלח פרחים, כמו גם מספר חברי מועצה, וזו הזדמנות נוספת לומר תודה לכל המברכות והמברכים", היא אומרת בחיוך.

עכשיו כשיש לך אחריות הורית, מה החזון שלך למען עתיד ילדך?
"החזון שלי למען עתיד ילדיי הוא בדיוק החזון שלי למען עתיד הילדים של כולם – שנוביל את מערכת החינוך העירונית לכזו שתיתן כלים וכישורי חיים המתאימים לתלמיד לפי יכולותיו, ולא על פי תבניות ותכניות הלימוד הקיימות. זה כולל מסגרות חינוך המעודדות חשיבה, יצירתיות, יכולת הבעה, פיתוח יכולות ניתוח ומציאת פתרונות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר