דן מימון, מסיים קורס קצינים מהרצליה

"המשפחה היוותה השראה". דן מימון מהרצליה סיים בהצלחה קורס קצינים

מימון התגייס לצה"ל כלוחם איסוף קרבי ובחר במסלול פיקוד. "ההרגשה לסיים את קורס הקצינים טובה ומספקת מאוד", הוא אומר

פורסם בתאריך: 1.3.22 14:06

מצדיעים לו. דן מימון מהרצליה הוא בוגר מחזור 62 של קורס קצינים שהסתיים לאחרונה בטקס בבית הספר לקצינים (בה״ד 1) במחנה ״לסקוב״ במצפה רמון. הטקס התקיים בנוכחות ראש הממשלה, נפתלי בנט ובהשתתפות הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך ומשפחות בוגרי הקורס.

הוא בוגר תיכון הראשונים ולפני הצבא היה חניך בצופים. הוא התגייס כלוחם איסוף קרבי ואחרי ההכשרה יצא לפיקוד. בסיום קורס מ״כים שובץ כמפקד טירונים. ביחד עם האתגרים, הרגיש משמעות והבין שהוא רוצה להמשיך להשפיע ולגדול עם החיל ולכן יצא לקצונה. לדבריו, הוא שאף לצאת לקצונה בעקבות דמויות משפיעות בחייו. דן מספר בגאווה: "ההרגשה לסיים את קורס הקצינים טובה ומספקת מאוד, זהו הטקס הצבאי הראשון שלי שבו ההורים שלי יכלו להגיע בעקבות הקורונה. במהלך הקורס הכרתי אנשים טובים, שעצוב לי להיפרד מהם כעת, אבל אני מתחיל התחלה חדשה כקצין בצה"ל. אני מתכנן להשתלב בגדוד ולעשות את הטוב ביותר שלי ולהמשיך לאחר מכן לתפקידים נוספים בגדוד".

 

הבוגר הטרי מדבר על האנשים שהיו השראה עבורו בדרך לקצונה: "הדמויות שהיוו השראה בשבילי לאורך הדרך הם המשפחה והראשונים בהם ההורים, בעקבות החריצות שלהם וגם הדוגמה האישית. אבא שלי היה קצין בצנחנים וגם דוד שלי שהיה קצין בשריון, דחפו אותי לאורך הדרך. בנוסף אני רוצה לציין את הקצינים שפגשתי לאורך המסלול הצבאי, כולל המ"מ מההכשרה שהכווין אותי ותמך בי מאוד ולמדתי ממנו המון".

הבוגרים והבוגרות סיימו את קורס הקצינים בתום שמונה חודשי הכשרה, במהלכם עברו את שלב ההכשרה הראשון במגמת ״להב״, בבה״ד 1. את השלב השני, ביצעו צוערי חטיבות החי״ר במגמת ״גפן״ בבה״ד, וצוערי החילות השונים בהשלמות החיליות השונות בבסיסי ההדרכות השונים. החל מהשבוע עתידים הקצינים והקצינות החדשים להוביל ולפקד על הלוחמים והלוחמות בכלל הגזרות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר